• Anonym (.)

    Göra slut eller inte?

    Hej! Jag och min pojkvän blev tillsammans 2021 när jag var 17 år och han 18, så vi har varit tillsammans i ca 3 år. Förhållandet har alltid varit väldigt bra tills förra året i juni då han kysste en annan. Jag valde att ge han en till chans efter det och det har funkat ganska bra efter detta. I höstas så flyttade han så vi har haft distans i ca ett halvår nu men ses regelbundet med max en månad imellan. Han är dock väldigt dålig på att skriva, att uppskatta mig även på distans. Jag älskar honom men vet intr längre om han ger mig de jag behöver längre? Eftersom vi var ganska små när vi blev tillsammans så har vi ju förändrats ganska mycket under tiden. Jag har på senaste tiden gått och grubblat på om jag faktist ser en framtid med honom och jag vet inte? låter som jag bestämt mig att göra slut men jag vet inte för vi har de samtidigt så bra när vi väl är med varann. Behöver tips och råd om vad andra tycker!
  • Svar på tråden Göra slut eller inte?
  • Anonym (Enkelt)

    Ja det här var ju en no brainer... Klart du ska göra slut. Han har varit otrogen (även om det var ett tag sedan) och ni bor långt ifrån varandra så det kan dröja en månad innan ni ses. Livet är för kort för sån skit.

  • Anonym (M)
    Anonym (Enkelt) skrev 2024-04-26 22:17:25 följande:

    Ja det här var ju en no brainer... Klart du ska göra slut. Han har varit otrogen (även om det var ett tag sedan) och ni bor långt ifrån varandra så det kan dröja en månad innan ni ses. Livet är för kort för sån skit.


    Otrogen? Var i ts står det att han varit otrogen? 
  • Anonym (Enkelt)
    Anonym (M) skrev 2024-04-26 22:33:45 följande:
    Otrogen? Var i ts står det att han varit otrogen? 
    Anonym (.) skrev 2024-04-26 19:30:50 följande:
    Förhållandet har alltid varit väldigt bra tills förra året i juni då han kysste en annan. Jag valde att ge han en till chans efter det och det har funkat ganska bra efter detta.


  • Anonym (M)
    Anonym (Enkelt) skrev 2024-04-27 08:27:20 följande:
    Anonym (.) skrev 2024-04-26 19:30:50 följande:
    Förhållandet har alltid varit väldigt bra tills förra året i juni då han kysste en annan. Jag valde att ge han en till chans efter det och det har funkat ganska bra efter detta.


    Ja? Var står det att han har varit otrogen? 
  • Anonym (Enkelt)
    Anonym (M) skrev 2024-04-27 11:05:43 följande:
    Ja? Var står det att han har varit otrogen? 
    DÅ HAN KYSSTE EN ANNAN
Svar på tråden Göra slut eller inte?