• Anonym (Karin)

    Klitorisorgasm

    Det är den enklaste orgasmen för kvinnor att uppnå, dels pga att man vet var den sitter du kan se den samt du känner en förändring och ser en förändring vid smek / stimulans. 


    Börjar man med för kraftigt stimulans är det inte så skönt för dem flesta kvinnor

    Börja varsamt och ta även venusberget för det går nervtrådar till klitoris så det blir lite förbered. Många använder hjälpmedel som stimulans och det ökar ju njutning för många radikalt. 

    Det som är spännande är att man kan få så många olika orgasmer via klitoris och jag upplevde ngt jag trodde var omöjligt men det tar jag mer en annan gång. 


    Hur är det för er kvinnor uppnår ni snabbt en orgasm när klitoris smeks? 

  • Svar på tråden Klitorisorgasm
  • Anonym (Eh)

    Vadå "er kvinnor", är du inte kvinna själv eller...?

  • Anonym (Karin)
    Anonym (Eh) skrev 2024-04-25 16:29:48 följande:

    Vadå "er kvinnor", är du inte kvinna själv eller...?


    Jo jag är kvinna- kanske skrev jag otydligt 
  • Anonym (Karin)

    Meningen med tråden är att lyfta den kvinnliga orgasmer som kan vara helt perfekt och en del tycker inte dem har hittat rätt sätt att stimulera klitotis utan en del kvinnor får ett obehag att dem bara upplever att killar gnuggar klitotis utan finkänslan. 


    Man kan dela med sig tips eller bara scrolla förbi 💦

  • Anonym (Karin)

    Klitorisorgasm kan vara kort och intensiv 
    och man kan uppleva flera stycken efter varandra 

  • Anonym (fdPåJakt)
    Anonym (Karin) skrev 2024-04-25 16:35:14 följande:

    Meningen med tråden är att lyfta den kvinnliga orgasmer som kan vara helt perfekt och en del tycker inte dem har hittat rätt sätt att stimulera klitotis utan en del kvinnor får ett obehag att dem bara upplever att killar gnuggar klitotis utan finkänslan. 


    Man kan dela med sig tips eller bara scrolla förbi 💦


    Får killar vara med och ge tips, eller är det bara för tjejer? Glad
  • Eurydike
    Anonym (fdPåJakt) skrev 2024-04-26 09:16:52 följande:
    Får killar vara med och ge tips, eller är det bara för tjejer? // Glad
    Tell me about it, Stud 😉


    ">

  • Anonym (Elin)

    Svar till Karin, aldrig upplevt flera klitorisorgasmer sen är den inte heller intensiv?. 

  • Anonym (fdPåJakt)
    Eurydike skrev 2024-04-26 10:51:46 följande:
    Tell me about it, Stud 😉


    ">

    Jag tycker att det varierar väldigt mycket från tjej till tjej hur var och en vill ha det.

    Med min nuvarande så fixar hon det ibland på egen hand när hon rider mig, då hon "gnuggar" klitoris mot mig till hon får orgasm samtidigt som hon rider. Hon använder aldrig sina egna fingrar... tycker att det är mitt jobb i så fall. Glad

    Annars får jag lätt upp henne i brygga antingen med petting eller oralt. När jag använder fingrarna, blir det först försiktiga smekningar av venusberget och utanpå blygdläpparna tills man märker att hon börjar bli våt, sedan lite lättare klitorisstimulering med böta fingrar... lätt och försiktigt till att börja med och lite mer intensivt när man märker att det börjar bli väldigt skönt för henne. Till slut så för jag in ett eller två fingrar i henne och stimulerar g-punktsområdet samtidigt som jag låter den hårda delen av handflatan (precis nedanför fingrarna) fortsätta med att stimulera klitoris... då brukar det gå för henne väldigt fort.
    Använder jag mun och tunga så är det i princip samma sak, fast tungan och läpparna får sköta klitorisjobbet. Det brukar kännas som att hon kommer ännu mer intensivt när jag kör oralt på henne.

    Hon kommer även med enbart stimulans av klitoris, men det brukar ta något längre tid och hon det verkar inte bli riktigt lika intensiva och långa orgasmer som det blir när man kör både klitoris och g-punktsområdet samtidigt.

    Känns lite som ur en instruktionsbok. Drömmer Man måste ju hela tiden konstant känna av hur hon reagerar och hur det känns för henne och ta det i lagom takt i en rytm som passar beroende på hur långt hon har kommit på resan till orgasmen.
Svar på tråden Klitorisorgasm