• EK03

    Hitta äldre kvinnor

    Hej, jag är en 21 årig kille som ser relativt bra ut och har den senaste tiden varit sugen på att träffa äldre kvinnor då jag vill prova något nytt. Men efter några veckors försök har jag inte lyckats, har ni några tips på vad jag kan prova?

    Tack för svaren i förhand :)

  • Svar på tråden Hitta äldre kvinnor
  • Anonym (??)

    Varför vill du träffa äldre kvinna? Menar du 50+ 

  • Anonym (Milf)

    Ts, jag är en 49årig kvinna som gillar yngre män och vet att det inte är en ovanlig preferens bland kvinnor i min ålder. 😉 
    Mitt tips är att söka där du befinner dig, pluggar eller jobbar du? Om du pluggar kanske det finns lite äldre studenter du kan spana in, tex på föreläsningar och bibliotek, kanske se till att hamna i samma grupparbeten? Och om du jobbar borde du ha en hel del milfar som kolleger, kanske kan du erbjuda din hjälp till någon du tycker är extra het?, kolla även runt i lunchmatsalen.
    Kanske dina kompisars mammor har några snygga väninnor du kan flirta med?
    Jag tränar på gym, där finns det gott om oss milfar, särskilt på morgnarna före jobbet och eftermiddagarna efter jobbet.
    Annars borde det gå att ragga på uteställen och barer?
    Om inte ovan funkar borde du kunna hitta någon sugen kvinna via Hemligg, Klubb6 eller möjligen Bodycontact.
    Lycka till, kom ihåg att vi är många som går igång på unga, virila män. 😊

  • Anonym (L)

    Är du ute efter ett tillfälligt ligg eller någon form av kk-relation? 
    Jag är 48 och har en 25-årig älskare. Jag är gift sedan länge och han är i ett samboförhållande. Vi lärde känna varandra genom jobb och attraktionen gick liksom inte att ignorera. 

    Bete dig normalt, visa att du vill ha henne när du funnit henne och respektera ett nej om det kommer. 

    Naturligtvis insåg jag och killen att det var vansinnigt men ibland går det inte att motstå. Vi jobbade ihop och nu när jag tänker på det i efterhand fastnade vi nog för varandra direkt. Det blev en del sms, oskyldiga om jobb till en början men hetare med tiden. Vi tillbringade mycket tid ihop och en kväll blev vi ensamma kvar. Gick ju inte att hindra alla kyssar och smekningar vilket blev starten på snart tre år av det bästa sex jag någonsin haft. Vi är bra vänner och hörs av ett par gånger i veckan. Oftast ses vi minst en gång i veckan och vi är precis lika galna i varandra nu som för tre år sedan. 

    Har du en kvinna i din närhet som du vill ha?

  • Anonym (Lajla S)
    Anonym (Milf) skrev 2024-04-25 06:06:26 följande:

    Ts, jag är en 49årig kvinna som gillar yngre män och vet att det inte är en ovanlig preferens bland kvinnor i min ålder. 😉 
    Mitt tips är att söka där du befinner dig, pluggar eller jobbar du? Om du pluggar kanske det finns lite äldre studenter du kan spana in, tex på föreläsningar och bibliotek, kanske se till att hamna i samma grupparbeten? Och om du jobbar borde du ha en hel del milfar som kolleger, kanske kan du erbjuda din hjälp till någon du tycker är extra het?, kolla även runt i lunchmatsalen.
    Kanske dina kompisars mammor har några snygga väninnor du kan flirta med?
    Jag tränar på gym, där finns det gott om oss milfar, särskilt på morgnarna före jobbet och eftermiddagarna efter jobbet.
    Annars borde det gå att ragga på uteställen och barer?
    Om inte ovan funkar borde du kunna hitta någon sugen kvinna via Hemligg, Klubb6 eller möjligen Bodycontact.
    Lycka till, kom ihåg att vi är många som går igång på unga, virila män. 😊


    Ja vi är det. men 21 blir för ungt. Måste ha lite erfarenhet, åtminstone 25 säger jag.

    Kv.  strax 39
  • EK03
    Anonym (L) skrev 2024-04-25 06:52:30 följande:

    Är du ute efter ett tillfälligt ligg eller någon form av kk-relation? 
    Jag är 48 och har en 25-årig älskare. Jag är gift sedan länge och han är i ett samboförhållande. Vi lärde känna varandra genom jobb och attraktionen gick liksom inte att ignorera. 

    Bete dig normalt, visa att du vill ha henne när du funnit henne och respektera ett nej om det kommer. 

    Naturligtvis insåg jag och killen att det var vansinnigt men ibland går det inte att motstå. Vi jobbade ihop och nu när jag tänker på det i efterhand fastnade vi nog för varandra direkt. Det blev en del sms, oskyldiga om jobb till en början men hetare med tiden. Vi tillbringade mycket tid ihop och en kväll blev vi ensamma kvar. Gick ju inte att hindra alla kyssar och smekningar vilket blev starten på snart tre år av det bästa sex jag någonsin haft. Vi är bra vänner och hörs av ett par gånger i veckan. Oftast ses vi minst en gång i veckan och vi är precis lika galna i varandra nu som för tre år sedan. 

    Har du en kvinna i din närhet som du vill ha?


    Nej tyvärr har jag ingen i kvinna i min närhet jag vill ha de är de jag letar efter. Sen skulle drömmen vara att ha en kk relation. Problemet just nu är bara att hitta kvinnor som är intresserade av en 21 årig kille.
  • Anonym (??)
    EK03 skrev 2024-04-25 16:38:08 följande:
    Nej tyvärr har jag ingen i kvinna i min närhet jag vill ha de är de jag letar efter. Sen skulle drömmen vara att ha en kk relation. Problemet just nu är bara att hitta kvinnor som är intresserade av en 21 årig kille.
    Men vad är anledning till att du söker en gammal kvinna??
  • EK03
    Anonym (Milf) skrev 2024-04-25 06:06:26 följande:

    Ts, jag är en 49årig kvinna som gillar yngre män och vet att det inte är en ovanlig preferens bland kvinnor i min ålder. 😉 
    Mitt tips är att söka där du befinner dig, pluggar eller jobbar du? Om du pluggar kanske det finns lite äldre studenter du kan spana in, tex på föreläsningar och bibliotek, kanske se till att hamna i samma grupparbeten? Och om du jobbar borde du ha en hel del milfar som kolleger, kanske kan du erbjuda din hjälp till någon du tycker är extra het?, kolla även runt i lunchmatsalen.
    Kanske dina kompisars mammor har några snygga väninnor du kan flirta med?
    Jag tränar på gym, där finns det gott om oss milfar, särskilt på morgnarna före jobbet och eftermiddagarna efter jobbet.
    Annars borde det gå att ragga på uteställen och barer?
    Om inte ovan funkar borde du kunna hitta någon sugen kvinna via Hemligg, Klubb6 eller möjligen Bodycontact.
    Lycka till, kom ihåg att vi är många som går igång på unga, virila män. 😊


    Du låter som en kvinna i min smak :), tack för tipsen men tyvärr så är de 95% gubbar som jag jobbar med men jag ska prova sajterna du tipsade om.
  • EK03
    felicityporter skrev 2024-04-25 01:05:17 följande:

    Vad menar du med äldre kvinna? Vill du inte hitta en livspartner som du klickar med och älskar oavsett ålder?


    Ja absolut är de slut målet men jag är bara 21 år gammal så känner ingen stress över att hitta min blivande fru än
  • EK03
    Anonym (??) skrev 2024-04-25 00:27:33 följande:

    Varför vill du träffa äldre kvinna? Menar du 50+ 


    Jag gillar att prova nya saker så har inget alls emot att träffa någon som är 50+
Svar på tråden Hitta äldre kvinnor