• Maxxis

    Killsex dröm.

    Har sedan en tid försökt att uppfylla en dröm om att ha sex med en man. Jag har ingen erfarenhet och det sätter käppar i hjulet upplever jag.
    Dom jag får kontakt med vill ofta lite för mycket och för snabbt.
    Skulle det vara trevligare att träffa ett bisex par yro?
    Jag har testat Body Contakt och Qruiser men letar efter nya mäjligheter.
    Tips på bra kontaktställen skulle jag verkligen uppskatta.

  • Svar på tråden Killsex dröm.
  • Anonym (Pl)

    Tids nog träffar du rätt.
    Tog ett tag för mig sen träffade jag en vettig person som man kunde prata med. 
    Allt kändes rätt till slut och träff blev det.

    Så håll ut , dina dröm kommer så småningom 
    Kan säga det är inget du kommer ångra 😉

  • Anonym (Rune)

    Har sexchattat med en man i flera år, aldrig träffats. Våra fantasier var från början bara om våra fruar, varandras, trekanter etc. Det har blivit mer och mer om att vi rör varandra, att vi fantiserar om att hålla i varandras kukar, suga varandra och växla mellan att ha sex med kvinna och med varandra. 

    Jag betraktar mig som hetero, men verkar bli allt mer binyfiken. Vet inte om jag ska löpa linan ut, eller om jag ska dö utan att ha provat...

  • Tobben
    Maxxis skrev 2024-04-23 13:05:04 följande:
    Killsex dröm.

    Har sedan en tid försökt att uppfylla en dröm om att ha sex med en man. Jag har ingen erfarenhet och det sätter käppar i hjulet upplever jag.
    Dom jag får kontakt med vill ofta lite för mycket och för snabbt.
    Skulle det vara trevligare att träffa ett bisex par yro?
    Jag har testat Body Contakt och Qruiser men letar efter nya mäjligheter.
    Tips på bra kontaktställen skulle jag verkligen uppskatta.


    Jag har bra erfarenheter av både qruiser, bc och grindr.
    Har man bara tålamod och rensar sållar ordentligt bland vilka man skriver med så funkar det bra.
    Men det är nog enklare när man varit med ett tag och vet vad man vill.
  • Anonym (So what)
    Anonym (Rune) skrev 2024-04-23 16:11:04 följande:

    Har sexchattat med en man i flera år, aldrig träffats. Våra fantasier var från början bara om våra fruar, varandras, trekanter etc. Det har blivit mer och mer om att vi rör varandra, att vi fantiserar om att hålla i varandras kukar, suga varandra och växla mellan att ha sex med kvinna och med varandra. 

    Jag betraktar mig som hetero, men verkar bli allt mer binyfiken. Vet inte om jag ska löpa linan ut, eller om jag ska dö utan att ha provat...


    Big deal. Fantasier bäst ha kvar som fantasier. Lita på en grabb som vet mera än du gör lillebror. Fy fan vad jag ångrar mej. Skulle aldrig göra om ett. 
  • Tobben
    Anonym (So what) skrev 2024-04-23 17:44:16 följande:
    Big deal. Fantasier bäst ha kvar som fantasier. Lita på en grabb som vet mera än du gör lillebror. Fy fan vad jag ångrar mej. Skulle aldrig göra om ett. 
    Vad blev så fel?
  • Maxxis
    Anonym (Rune) skrev 2024-04-23 16:11:04 följande:

    Har sexchattat med en man i flera år, aldrig träffats. Våra fantasier var från början bara om våra fruar, varandras, trekanter etc. Det har blivit mer och mer om att vi rör varandra, att vi fantiserar om att hålla i varandras kukar, suga varandra och växla mellan att ha sex med kvinna och med varandra. 

    Jag betraktar mig som hetero, men verkar bli allt mer binyfiken. Vet inte om jag ska löpa linan ut, eller om jag ska dö utan att ha provat...


    Det är precis så här jag skulle vilja bygga upp det.
    Jag fick kontakt med ett par på en sida för nakenbadare. Vi började chatta om nakenbad och hamnade på sex. Han och hans fru var riktigt mysiga och vi pratade om att vi skulle ha en trekant med killsex. Tyvärr så fick mannen cancer så det blev inget IRL. Sen dess har jag inte hittat någon som jar tålamod med en "oskuld"
  • Maxxis
    Tobben skrev 2024-04-23 17:37:12 följande:
    Jag har bra erfarenheter av både qruiser, bc och grindr.
    Har man bara tålamod och rensar sållar ordentligt bland vilka man skriver med så funkar det bra.
    Men det är nog enklare när man varit med ett tag och vet vad man vill.
    Ja det hade nog varit lättare om man hade lit erfarenhet. Jag fortsätter spana runt.😉
  • Maxxis
    Anonym (Pl) skrev 2024-04-23 15:32:30 följande:

    Tids nog träffar du rätt.
    Tog ett tag för mig sen träffade jag en vettig person som man kunde prata med. 
    Allt kändes rätt till slut och träff blev det.

    Så håll ut , dina dröm kommer så småningom 
    Kan säga det är inget du kommer ångra 😉


    Tack för dom uppmuntrande orden. Min fru däger samma sak.🥰
  • Anonym (Rune)
    Anonym (So what) skrev 2024-04-23 17:44:16 följande:
    Big deal. Fantasier bäst ha kvar som fantasier. Lita på en grabb som vet mera än du gör lillebror. Fy fan vad jag ångrar mej. Skulle aldrig göra om ett. 
    Berätta...
Svar på tråden Killsex dröm.