• Anonym (M)

    Min pojkvän är som en gris

    Nej det här är ingen trolltråd och vill att alla respekterar varandra här och inte säger nåt dumt om min pojkvän. När vi sov tillsammans här om dagen så va han dålig j magen och råkade bajsa på sig. Vaknar av att jag ligger i hans avföring, väcker honom om att vi måste upp o duscha och bädda rent. Han blir sur över att jag väckte honom, men jag förklarar situationen och han känner också att vi behöver dusxha. När jag tar bort lakanet blir han sur och menar att han inte orkar bädda rent mitt i natten och lägger en handduk över sitt bajs och menar på att vi kan sova på handduken istället. Han och jag kom inte överens så slutade med att jag sov på soffan. Hur ska jag prata allvar med han?

  • Svar på tråden Min pojkvän är som en gris
  • Anonym (Ant)
    Anonym (M) skrev 2024-04-21 10:19:41 följande:
    Min pojkvän är som en gris

    Nej det här är ingen trolltråd och vill att alla respekterar varandra här och inte säger nåt dumt om min pojkvän. När vi sov tillsammans här om dagen så va han dålig j magen och råkade bajsa på sig. Vaknar av att jag ligger i hans avföring, väcker honom om att vi måste upp o duscha och bädda rent. Han blir sur över att jag väckte honom, men jag förklarar situationen och han känner också att vi behöver dusxha. När jag tar bort lakanet blir han sur och menar att han inte orkar bädda rent mitt i natten och lägger en handduk över sitt bajs och menar på att vi kan sova på handduken istället. Han och jag kom inte överens så slutade med att jag sov på soffan. Hur ska jag prata allvar med han?


    Låter extremt osunt. Skilj dig. 
  • Anonym (:-o)

    Hur ska man kunna svara på detta utan att säga något dumt om din pojkvän? 

    Det är ju hur äckligt som helst att ligga och gnugga in diarré i bäddmadrassen.

  • Anonym (Mia)

    En man som inte kan sköta basic Hygien skulle jag inte ens kunna vara kär i

  • Anonym (Blaha82)

    Något av det vidrigaste jag hört. Alla kan ju ha en olycka om de är dåliga i magen. Men att ligga kvar i min egen avföring hade jag aldrig kommit på tanken att göra.

    Hur är denna man i övrigt? Jag misstänker att han inte tillhör samhällets elit direkt?

  • Bergegardh

    Läs på lite om hygien och bakterier, hur det sprids och vad som är viktigt att tänka på. Detta så du är säker på att du står på trygg grund när du tar upp diskussionen.
    Om du säger att han är äcklig kommer det inte fungera, då kommer han försvara sig istället. Prata med honom om fakta och hur du vill att ni är friska och fräscha osv. 

    Om det inte verkar få honom att tänka till, berätta om hur du blir sexuellt avtänd av hans agerande.

    Om det inte fungerar avsluta. Jag hade stark övervägt att avsluta redan nu. Att du behövde diskutera att han skulle duscha först, sen att han sov i den lukten. Hur smutsig tror du han är gällande annat, gissar på att det är mycket. 

  • Lynx123

    Bajsat på sig? Vad i hela fridens? Har han ett medicinskt tillstånd? Alkoholproblem? Och hur kan du vara ihop med någon som inte bara bajsar på sig utan som dessutom inte vill göra rent efter sig?

  • Goneril

    Men herregud! Man svimmar ju nästan när man läser detta! TS måste ju ha märkt för längesen att han är äcklig, på alla möjliga vis, detta är bara toppen på isberget. Packa hans prylar, ställ dem utanför dörren, texta en skylt med ADJÖ, stora versaler. Hur kan man få romantiska känslor för ett sånt äckel? Jag säger som en väninna som vägrade låta sig fotograferas med en kamel på en resa: " Hellre döden". Hellre döden än att vara ihop med en så äcklig kille, döden är ett lätt val.

  • Anonym (M)

    Varför är ni så elaka min pojkvän? Han råkade bajsa de va inte med flit förstod ni väl??ja de va fel att han inte ville byta lakan efteråt. Måste prata ut med han, men hur? 

  • Anonym (Usch!)

    Att ligga på en handduk innebär ju att bajset trycks ner ännu hårdare i madrassen. Och vad händer när han vänder på sig? Dessutom så ska någon annan försöka att sova i denna stank. Vi skulle inte kritisera, jag vet, men han verkar inte vara normal. Var han påverkad eller dyngrak?

Svar på tråden Min pojkvän är som en gris