Smärta i ben.
Hej!
Hörde av en kollega att man kan få många bra tips/råd här så tänkte jag tar och provar 😊
Får alltså ont i mitt högra ben när jag ligger ner på sidan och har benen böjda liksom, det spelar ingen roll vilken sida jag ligger på det värker så mycket i benet, har en kudde mellan knäna men det hjälper inte. Oftast är smärtan från knät och ner i vaden och sen ut i foten. Såfort jag ställer mig upp så försvinner smärtan.
När jag har suttit ner (speciellt skräddare) och ställer mig upp så har jag en otrolig smärta på höger sida skinkan/höft och ner på utsida lår. Har inte så mycket smärta i ländryggen på höger sida så därför tror jag inte på ischias som många sagt till mig. Däremot på en punkt på vänster sida ländrygg får jag ont när jag suttit och varit uppe för länge. Förstår inte vad som händer med min rygg. Varit hos sjukgymnasten och han gav mig några övningar och blev det inte bättre så tycker han att man ska utesluts tumör. Fan jag hade inte en tanke på det, man blir ju livrädd nu. Han tyckte att smärtan vid vila var lite underligt