• sunkissed99

    Hur hanterar jag vårat breakup?

    Hej!
    Jag har precis valt att separera ifrån min partner eftersom en längre period av vårt förhållande varit väldigt jobbig. Har kommit på honom att skriva med andra tjejer, åka och träffa dom osv. Det har tagit väldigt hårt på mitt psyke och nu kände jag att det var dags att lämna.
    nu till problemet?Jag är livrädd att han nu ska gå och vara med någon av dessa tjejer eftersom att det är just det som förstört vår relation. Det hade sårat mig så mycket. Som att man inte betydde något och bara var där som en trygghet. Har någon av er något tips på hur jag ska tänka eller har detta hänt någon av er. Får en klump i magen av bara tanken?


    Hmm
  • Svar på tråden Hur hanterar jag vårat breakup?
  • Anonym (Ge igen)
    sunkissed99 skrev 2024-04-17 16:09:19 följande:
    Hur hanterar jag vårat breakup?

    Hej!
    Jag har precis valt att separera ifrån min partner eftersom en längre period av vårt förhållande varit väldigt jobbig. Har kommit på honom att skriva med andra tjejer, åka och träffa dom osv. Det har tagit väldigt hårt på mitt psyke och nu kände jag att det var dags att lämna.
    nu till problemet?Jag är livrädd att han nu ska gå och vara med någon av dessa tjejer eftersom att det är just det som förstört vår relation. Det hade sårat mig så mycket. Som att man inte betydde något och bara var där som en trygghet. Har någon av er något tips på hur jag ska tänka eller har detta hänt någon av er. Får en klump i magen av bara tanken?


    Gå och dra över någon
  • Anonym (Hmm)

    En svår och tung sak... Acceptans. Du kan inte påverka vad han gör. Du valde att lämna en svinhög och han precis som många andra killar lär tyvärr inom kort vara med någon annan, det händer att bra killar gör det också så bli varken förvånad eller sårad. Det är bara en tidsfråga. Han går vidare med sitt liv, och du måste gå vidare med ditt.

    Skulle du må bättre av att han låg med någon helt ny om två veckor...? Spelar det verkligen någon roll vem han är med?

    Släpp honom, håll fast vid tanken att du gjort dig av med någon som sårat dig rejält och att han förstörde alla framtidschanser ni hade kunnat ha.

Svar på tråden Hur hanterar jag vårat breakup?