• Anonym (Röd blus)

SÅ snygg kille

Du ser en SÅ snygg kille, och der dröjde inte länge förrän du låg med honom.
    Hänt dig?

• Svar på tråden SÅ snygg kille
  • Anonym (Röd blus)

Och glodde han på dig?

• Anonym (Ja)

Har hänt många gånger :) Vet inte vad du menar med att glo, det har en negativ klang.

• Anonym (Javisst)
    Anonym (Röd blus) skrev 2024-04-16 09:15:07 följande:
    SÅ snygg kille

Du ser en SÅ snygg kille, och der dröjde inte länge förrän du låg med honom.
    Hänt dig?

Javisst. Ibland bara tänder det till helt enkelt 
  • Anonym (Röd blus)
    Anonym (Javisst) skrev 2024-04-16 09:29:34 följande:
    Javisst. Ibland bara tänder det till helt enkelt 
    Glodde han på dig innan?
  • Anonym (Linda)

Det har hänt flera gånger.  Men ingen som glott. Vi har mötts i andra sammanhang.  

• Anonym (Greta)

Enligt Svensk ordbok betyder glo att stirra länge på ett dumt sätt. 

• Anonym (Röd blus)
    Anonym (Linda) skrev 2024-04-16 09:53:15 följande:

Det har hänt flera gånger.  Men ingen som glott. Vi har mötts i andra sammanhang.  

Så du har tänt på killar som var SÅ snygga?
  • Anonym (Javisst)
    Anonym (Röd blus) skrev 2024-04-16 09:48:47 följande:
    Glodde han på dig innan?
    Just att "glo" är ju inget positivt så det hade inte funkat för mig. 

Om jag nu ska ta ett specifikt tillfälle och du menar att han tittade på mig så självklart gjorde han det. Vi tittade på varandra, gjorde vad vi skulle under dagen och valde båda att stanna kvar efter jobbet. Det blev vilt hela kvällen och ett minne för livet 😊 
  • Anonym (Ööh)

Och han var så trevlig och så charmig ni var som två enade själar.. *poop*

• Anonym (Röd blus)
    Anonym (Javisst) skrev 2024-04-16 10:00:53 följande:
    Just att "glo" är ju inget positivt så det hade inte funkat för mig. 

Om jag nu ska ta ett specifikt tillfälle och du menar att han tittade på mig så självklart gjorde han det. Vi tittade på varandra, gjorde vad vi skulle under dagen och valde båda att stanna kvar efter jobbet. Det blev vilt hela kvällen och ett minne för livet 😊 
    Du hade en flört med en kollega alltså. Känner du dig objektifierad när killar kollar på dig? När du ser en kille som du tycker är SÅ snygg, är du ytlig då? Objektifierar du honom?
  • Anonym (Javisst)
    Anonym (Röd blus) skrev 2024-04-16 10:06:51 följande:
    Du hade en flört med en kollega alltså. Känner du dig objektifierad när killar kollar på dig? När du ser en kille som du tycker är SÅ snygg, är du ytlig då? Objektifierar du honom?
    Nja, ingen kollega men vi hade ett samarbete. 

När jag träffar någon ny känner jag ju inte den personen vilket automatiskt gör att man äter med ögonen. Gillar man det man ser kan det ju gå längre så länge det är besvarat. 

Är du man eller kvinna? 
  • Anonym (Röd blus)
    Anonym (Javisst) skrev 2024-04-16 10:17:06 följande:
    Nja, ingen kollega men vi hade ett samarbete. 

När jag träffar någon ny känner jag ju inte den personen vilket automatiskt gör att man äter med ögonen. Gillar man det man ser kan det ju gå längre så länge det är besvarat. 

Är du man eller kvinna? 
    Ja, man blir ju ofta mer sugen på de man tycker är SÅ snygga. Tycker du att du är ytlig som känner så?

Man.
  • Anonym (SÅ)
    Anonym (Röd blus) skrev 2024-04-16 10:45:21 följande:
    Ja, man blir ju ofta mer sugen på de man tycker är SÅ snygga. Tycker du att du är ytlig som känner så?

Man.
    Varför upprepa "SÅ snygg"? Vad är grejen med stora bokstäver?
  • Anonym (Linda)
    Anonym (Röd blus) skrev 2024-04-16 10:00:26 följande:
    Så du har tänt på killar som var SÅ snygga?
    Ja flera gånger och det har givetvis varit ömsesidigt.  Jag har ju varit SÅ snygg för honom också
  • Anonym (Javisst)
    Anonym (Röd blus) skrev 2024-04-16 10:45:21 följande:

Man.
    Nä, inte det minsta ytlig utan helt normal. 

När du träffar någon som du tycker är "SÅ snygg" är det ju en ytlig känsla för du känner ju inte personen. 
    Brukar du har många tillfälligt ligg? 
Svar på tråden SÅ snygg kille