• Anonym (Hel)

    Suga utan kondom?

    När man diskuterar sex och så med nån man planerar träffa så säger jag att jag vill vi använder kondom. Men då brukar de fråga, men du suger utan?

    Är det OK att göra det? Är det det normala att man har kondom vid vanligt sex men att man suger utan kondomen?

  • Svar på tråden Suga utan kondom?
  • Anonym (Äh)

    Spelar ingen roll vad andra gör. Fundera mer på varför du vill ha kondom.

  • Studentpappa

    Jag har aldrig slickat en tjej med plastfolie emellan heller så det får man väl hoppas. Även om det såklart är upp till den som suger...


    Ride it like you stole it
  • Anonym (Hel)

    Ok jag fattar tyvärr inte vad ni menar

  • Anonym (Juli)

    Du väljer hur du vill göra. Klamydia, gonnoré, syfilis och herpes kan smitta genom oralsex. 

  • Anonym (Hel)
    Anonym (Juli) skrev 2024-04-11 20:36:24 följande:

    Du väljer hur du vill göra. Klamydia, gonnoré, syfilis och herpes kan smitta genom oralsex. 


    Men varför har då folk kondom mot smitta vid samlaget men det ska sugas utan? Det verkar ju lite som att det är så man gör
  • Anonym (Hel)
    Anonym (Juli) skrev 2024-04-11 20:36:24 följande:

    Du väljer hur du vill göra. Klamydia, gonnoré, syfilis och herpes kan smitta genom oralsex. 


    Men varför har då folk kondom mot smitta vid samlaget men det ska sugas utan? Det verkar ju lite som att det är så man gör
  • Anonym (Äh)
    Anonym (Hel) skrev 2024-04-11 20:34:51 följande:

    Ok jag fattar tyvärr inte vad ni menar


    Ok, svara då på detta: Varför vill du ha kondom när du suger?
  • Anonym (Hel)
    Anonym (Äh) skrev 2024-04-11 20:39:02 följande:
    Ok, svara då på detta: Varför vill du ha kondom när du suger?
    Det vet jag inte om jag vill?
  • Anonym (Juli)
    Anonym (Hel) skrev 2024-04-11 20:38:41 följande:
    Men varför har då folk kondom mot smitta vid samlaget men det ska sugas utan? Det verkar ju lite som att det är så man gör
    Risken är mindre vid oralsex. Folk är rätt riskbenägna vid sex. Förvånansvärt många skyddar sig inte alls. Gonorré, klamydia och syfilis ökar. 
Svar på tråden Suga utan kondom?