• Anonym (pics)

    Vad skickar ni för bilder på snapchat?

    Jag ska erkänna jag älskar inte snapchat, tycker det är tidskrävande att hålla på att skicka bilder hela tiden.. men känns som jag måste skärpa mig lite. Jag älskar att sexsmsa men vissa killar gillar verkligen snap och skickar bilder på hela tiden, så min fråga är.. vad för bilder skickar ni? vad är era bästa tips? typ sexiga men stilfulla.. osv. :)

  • Svar på tråden Vad skickar ni för bilder på snapchat?
  • Anonym (;-))

    Tar väl lite blandade kort sådär. Håller det ganska enkelt vill jag ändå säga.
    Tar foto på sånt på runt omkring sig eller en halva/ halva selfi/ annan bakgrund.. det sitter väl aldrig fel!

  • Mackan24

    sexta, är mysigt, det pirrar till gott i magen, ang bilder så kan det bli naket och även selfies

  • Traildream

    Skickar bilder som är precis på gränsen. Detaljer eller oskarpa. Så fort den passerats är det inte så kul längre. Men ärligt talat gillar jag bättre att skriva. Tycker det oftast är mer upphetsande. På snap kik eller här. Var träffar ni folk för sexmeddelanden?

  • Deegan

    Haha en annan har haft Snapchat i 8år.. hela 3 bilder har ja delatSkämsSkrattande
    Ha det mest kvar för jag ha 2 vänner som inte har fejjan eller Instagram..
    #kännermejsomantikrundan 😅

    /D


    Det är helt okej att ha en annan åsikt än mig. Jag kan inte tvinga dig att ha rätt ;)
  • Mackan24
    Traildream skrev 2024-05-06 19:20:36 följande:

    Skickar bilder som är precis på gränsen. Detaljer eller oskarpa. Så fort den passerats är det inte så kul längre. Men ärligt talat gillar jag bättre att skriva. Tycker det oftast är mer upphetsande. På snap kik eller här. Var träffar ni folk för sexmeddelanden?


    Här kanske? Hetro kille, skriver gärna upphetsande mess till någon som uppskattar
  • Anonym (Frun)

    Jag skickar allt från vardagsbilder till filmer och bilder som inte bör hamna någon annanstans...

  • Anonym (Z2)

    Jag får videos och bilder utav min sambo när hon är med sin kk, sjukt hett :)

  • Anonym (Frun)
    Anonym (Z2) skrev 2024-05-07 06:40:44 följande:

    Jag får videos och bilder utav min sambo när hon är med sin kk, sjukt hett :)


    Det får min man med,och lite nakna bilder när han är borta. Mycket uppskattat...han gillar även när jag skickar till andra ibland
  • Anonym (Z2)
    Anonym (Frun) skrev 2024-05-07 07:13:23 följande:
    Det får min man med,och lite nakna bilder när han är borta. Mycket uppskattat...han gillar även när jag skickar till andra ibland
    Underbart, kul att det är fler där ute som uppskattar detta :)
Svar på tråden Vad skickar ni för bilder på snapchat?