• Anonym (Mys96)

    Hur är man otrogen och hittar någon i Jönköping

    Vill ha tips utanför boxen som 
    krogen 
    tinder 
    VM
    och vill inte få moral predikan om att lös det med frun. 
    så min fråga är hur löser man att vara otrogen utan någon kommer på det 😀

  • Svar på tråden Hur är man otrogen och hittar någon i Jönköping
  • Goneril

    Om man inte vill studera teologi på djupet kan man alltid kontakta någon församling, Missionsförbundet till exempel. Dock får man inte svära så grovt och sprit får man dricka i smyg. Försök också att tillägna dig dialekten; smålänningar kan inte säga "r". "Fössta tossdagen i mass." Lycka till! 
     

  • Anonym (bonka bäver)

    Jag tror inte ens att de förtorkade individer som bor i frikyrkebältet orkar vara trogna, så varför skulle de orka vara otrogna?

  • Anonym (Granbarr)
    Anonym (Mys96) skrev 2024-04-08 21:30:41 följande:
    Hur är man otrogen och hittar någon i Jönköping

    Vill ha tips utanför boxen som 
    krogen 
    tinder 
    VM
    och vill inte få moral predikan om att lös det med frun. 
    så min fråga är hur löser man att vara otrogen utan någon kommer på det 😀


    Att du förr eller senare blir påkommen får du iskallt räkna med . Det är en del av konsekvenserna du helt enkelt får svälja.  Och det handlar inte om nån moralisk aspekt utan om att shit happens och ju längre affär du har desto större är risken att det kommer fram. 

    Sen att hitta en person handlar ju om vad du är beredd på för ansträngning?  Det lär krasst sett inte bara att knäppa med fingrarna så står det nån där. Det funkar inte så. Majoriteten av dom som är otrogen inleder affär med nån dom redan känner på ett eller annat sätt eller ger sig ut  på nätet och hittar nån på vanlig dejtingsajt .  
    Vill du undvika att möta nån som kan avslöja dig är tipset att leta nån lite utanför Jönköping och som du i så fall kan träffa på hennes ort. 

    Glöm inte heller risken att ni blir kära. 
  • Anonym (Mys96)

    Oj vad hjälpsamma ni är blir på riktigt bara trött.

  • Core

    Jag ska viska en liten hemlis.. Vet man inte hur man träffar kvinnor och måste fråga, har man det inte i sig

  • Core
    Anonym (Mys96) skrev 2024-04-08 23:15:18 följande:

    Oj vad hjälpsamma ni är blir på riktigt bara trött.


    Vad trodde du, att inkorgen skulle svämma över av fitta? Vad vill du ha, raggningsrepliker? Eller trodde du att det fanns en hemlig källare med oskulder för män utan pondus?
  • Goneril

    Otrogen nånstans utanför Jönköping? Det blir inte lätt. Det vimlar inte av vansinnigt snygga singeldamer i Vaggeryd, Nässjö, Eksjö eller Gnosjö. De gifta damerna hålls i schack av sina direktörs- eller fabrikörsmakar, omätligt rika. Alla har minst tre vrålåk i sina garage, enorma villor och gott om skogsmark. Detta berättar jag för TS så han ska veta vad han har att kämpa mot. Dessutom måste han akta sig för svartsjuka äkta män, alla har jägarexamen och skogarna är stora ...

  • Anonym (Mys96)
    Core skrev 2024-04-08 23:19:24 följande:
    Vad trodde du, att inkorgen skulle svämma över av fitta? Vad vill du ha, raggningsrepliker? Eller trodde du att det fanns en hemlig källare med oskulder för män utan pondus?
    Brukar inte bli ledsen på folk men du lyckades faktiskt.får gratulera till dagen botten napp. 
    får väl hoppas att det finns någon som tar min fråga på allvar det handlar ju om vilken sida eller man letar på utan att hänga på alla.
  • Core
    Anonym (Mys96) skrev 2024-04-08 23:28:06 följande:
    Brukar inte bli ledsen på folk men du lyckades faktiskt.får gratulera till dagen botten napp. 
    får väl hoppas att det finns någon som tar min fråga på allvar det handlar ju om vilken sida eller man letar på utan att hänga på alla.
    Ledsen? Om du lyckas bli ledsen när ett anonymt nick skriver syrliga kommentarer, tänk dig då hur du känner om din närmsta, den du investerat ditt liv i, är en jävla syltrygg som inte klarar av att vara ärlig. Då kan du prata om ledsen.
  • Fjäril kär
    Anonym (Mys96) skrev 2024-04-08 23:28:06 följande:
    Brukar inte bli ledsen på folk men du lyckades faktiskt.får gratulera till dagen botten napp. 
    får väl hoppas att det finns någon som tar min fråga på allvar det handlar ju om vilken sida eller man letar på utan att hänga på alla.
    Ska försöka med ett tips i all vänlighet. Upptagna män står inte högt i kurs på vanliga dejtingsajter såvida du inte utger dig för att vara singel men då gäller det att att du kan ljuga bra. 
    Jag vet inte hur sajten Bodycontact funkar längre men den är ju riktad till sexuella kontakter av alla möjliga slag och kan vara värd att testa . 

    En liten varning är dock att du självklart riskerar att matcha med nån som känner till dig eller din fru om du letar i ditt närområde oavsett om du letar på VM eller Tinder eller chattar i nåt spel. 
  • Anonym (fdPåJakt)
    Anonym (Mys96) skrev 2024-04-08 21:30:41 följande:
    Hur är man otrogen och hittar någon i Jönköping

    Vill ha tips utanför boxen som 
    krogen 
    tinder 
    VM
    och vill inte få moral predikan om att lös det med frun. 
    så min fråga är hur löser man att vara otrogen utan någon kommer på det 😀


    När jag förut höll på med sådant, var det VM som gällde. Hade affärer med många fina tjejer där. Enda andra siten jag lyckats hitta någon på var på C-date, men hon var singel och lite desperat så inte riktigt samma sak. Jag vet att en del har lyckats på BC, men jag stötte bara på bögar och feta paddor där.

    Det fungerar rätt så bra att tänka innanför boxen. Glad Vad är det för fel på VM för att du inte ska kunna använda det?

    Ska du hitta någon i övrigt så kanske det kan fungera på jobbet eller i samband med föreningsverksamhet eller liknande. Kanske på gymmet eller firmafest. Du får väl prova och försöka sända ut lite signaler till tjejer i sådan miljöer, fast risken är nog rätt stor att du kommer att uppfattas som en galning och kanske får någon anmälan på dig. Flört
Svar på tråden Hur är man otrogen och hittar någon i Jönköping