• Anonym (Lingeri)

    Sexiga underkläder

    Vill överraska min man med nya sexiga underkläder. Men- till er män där ute- vad går ni igång på??? 

    Hur ser drömmen ut? Har ni lite roliga förslag till mig vad jag ska välja?

  • Svar på tråden Sexiga underkläder
  • Anonym (Inga fler runktrådar nu)

    Vore det inte bättre att gå in på en vanlig underklädesbutik och fråga?

  • Anonym (Klassiskt)
    Anonym (Lingeri) skrev 2024-04-05 07:32:04 följande:
    Sexiga underkläder

    Vill överraska min man med nya sexiga underkläder. Men- till er män där ute- vad går ni igång på??? 

    Hur ser drömmen ut? Har ni lite roliga förslag till mig vad jag ska välja?


    Det sexigaste enligt mig är de klassiska attributen a la 1940 - 1960 talen. Svart strumphållare eller korsett, nylonstrumpor med söm och höga klackar till det. Matcha med en snygg behå så är du hemma.
  • Anonym (håller med)
    Anonym (Man) skrev 2024-04-05 09:02:00 följande:

    Olika på olika kroppar ! :)


    precis så olika
    sen skall det kännas bekvämt för dig för då utstrålar bara det sexighet
  • OlleSQ

    Bhlös under ett enkelt linne med en sloggi tai till nertill utan spets. Man anar vad som finns under både uppe och nertill och inte en massa spets och annat som tar fokus från kvinnan där under.


    Men modebranschen är duktig på att skapa behov och det är hela tiden nått nytt som är det som är inne just nu...

  • krille62

    Något lite genomskinligt upptill utan BH, stringtrosor i spets och nätmönstrade stay-ups med en kort-kort kjol.

  • Anonym (A)
    Anonym (Inga fler runktrådar nu) skrev 2024-04-05 07:48:28 följande:

    Vore det inte bättre att gå in på en vanlig underklädesbutik och fråga?


    Enklast att göra så och där hitta något.
  • Mandel

    Det handlar väl om att du ska känna dig bekväm och sexig i dem så vad andra män tycker är ju tämligen oviktigt. Känner du dig sexig kommer din man se dig som sexig.

    Känner du dig som en kassler i någon snörvariant så utstrålar du liksom bara pannkaka och då är ett par maxitrosor i bomull kanske bättre och sexigare på dig.
    Trivs du inte i string så ska ju inte just du ha det även om massa män här ev tycker att det är sexigt.

    Sedan hänger det otroligt mycket på vad du har för kroppstyp, kupstorlek osv.


    Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
Svar på tråden Sexiga underkläder