• Benderino

    Ni som använder penisring - hur gör ni?

    Som rubriken säger, hur gör ni? 

    Drar ni på ringen när ni redan har fullt stånd, eller lite före? Använder ni den runt pungen med, eller bara runt roten?

    Och till er som har penisringen runt pungen, eller som kanske har en sån "dubbelring" som sitter både runt roten och runt pungen - vad blir skillnaden att ha en ring runt pungen?

    Jag gillar verkligen stimuli av pungen, men är samtidigt lite känslig så jag undrar om det gör skillnad på det sättet att man blir mera känslig i pungen eller om det gör någon annan skillnad?

    Ringen jag använder är en vanlig i gummi, ingen bred eller märkvädig

  • Svar på tråden Ni som använder penisring - hur gör ni?
  • Anonym (.)

    Den jag har, den tar ju en på sig ganska tidigt innan fullständigt utväxt i en rörelse och drar den hela vägen ner på, till roten menar jag. Inte runt pung.

    annars är det ganska enkelt och den gör sitt jobb, och jag är nöjd så.

  • KimLinnefeldt
    Anonym (.) skrev 2024-05-06 00:52:03 följande:

    Den jag har, den tar ju en på sig ganska tidigt innan fullständigt utväxt i en rörelse och drar den hela vägen ner på, till roten menar jag. Inte runt pung.

    annars är det ganska enkelt och den gör sitt jobb, och jag är nöjd så.


    Du får inte ont eller känner obehag om den sitter på för länge?
  • Anonym (Engelska)

    När en sån användas gärna metall.
    En bred runt pungen och en vanlig på penis.
    Den runt penis dras på innan stånd. Den må gärna vara liten tight.

    Fördel, metall ger sig inte och penis bort svullen på riktig. Min fru säger hon märker skillnad på ståndet mycket, och kommer med sprut på riktig Cool
    Den runt pungen gör bara stånd mer häftig. Ingen blå piller behövs där.

  • Anonym (Engelska)
    Anonym (Engelska) skrev 2024-05-07 06:43:05 följande:

    När en sån användas gärna metall.
    En bred runt pungen och en vanlig på penis.
    Den runt penis dras på innan stånd. Den må gärna vara liten tight.

    Fördel, metall ger sig inte och penis bort svullen på riktig. Min fru säger hon märker skillnad på ståndet mycket, och kommer med sprut på riktig  // Cool
    Den runt pungen gör bara stånd mer häftig. Ingen blå piller behövs där.


    Penis blir svullen skulle där stå 
  • Traildream

    Jag använder också ring ibland. Både att ståndet blir lite hårdare och att det känns lite sexigt på nåt sätt. Däremot tycker jag ibland att jag känner lite mindre. 


    jag har både metall och silicon men tycker inte att det är så stor skillnad faktiskt men gillar metall mer. Tycker om att det greppar runt allt. Helst skulle jag haft en runt roten, en runt pungen och en runt både pung och kuk. Ibland har jag bundit runt så med ett tunt rep, det är riktigt skönt. 


    Sätter på den innan jag är riktigt hård, det är viktigt att den sitter tight och då är det ju omöjligt att få på den vid stånd. Har ofta lite ont efteråt och ibland under tiden men tror inte att det är nån fara. 

  • Anonym (.)
    KimLinnefeldt skrev 2024-05-06 15:22:52 följande:
    Du får inte ont eller känner obehag om den sitter på för länge?
    Nädå.. Hinner om inget annat använda den SÅ LÄNGE, mer så att det blir direkta obehag skulle jag säga!
  • Anonym (Man)

    Min fru köpte några sådana där i silicon på ett sexparty men vi har aldrig lyckats få på dem, trånga som fan ju

  • Anonym (.)
    Anonym (Man) skrev 2024-05-07 10:31:41 följande:

    Min fru köpte några sådana där i silicon på ett sexparty men vi har aldrig lyckats få på dem, trånga som fan ju


    Känner jag lite sarkasm eller nä..
    För annars ska det strypa åt lite ju om inget annat'
    Hmm..
  • Anonym (Man)
    Anonym (.) skrev 2024-05-07 22:40:18 följande:
    Känner jag lite sarkasm eller nä..
    För annars ska det strypa åt lite ju om inget annat'
    Hmm..
    Nä, ingen sarkasm. Bara ett konstaterande. De jag fick är trängre än att jag ens får in mitt lillfinger i dem, om det är en mindre variant wller wj vet jag inte, men det är stört omöjligt att gå på den när jag har stånd.Är ju svårt någ med kondomer... Att den ska sättas dit innan man får stånd ser jag inte öht hur d ett ska gå till.
  • Anonym (.)
    Anonym (Man) skrev 2024-05-08 14:22:25 följande:
    Nä, ingen sarkasm. Bara ett konstaterande. De jag fick är trängre än att jag ens får in mitt lillfinger i dem, om det är en mindre variant wller wj vet jag inte, men det är stört omöjligt att gå på den när jag har stånd.Är ju svårt någ med kondomer... Att den ska sättas dit innan man får stånd ser jag inte öht hur d ett ska gå till.
    Okej nä bra. Tänkte bara det lät sark.. jaja skit samma.

    Men aa, det låter som att du har en "alldeles för liten"- variant då!

    Ju mer jag tänker på det så kan jag förstå och sätta mig in i scenariot att ibland så visst, då kan det med vara svårt. Men om man är lite fingerfärdig så går det bra. Det låter mer som en vanesak kanske, jag vet inte.
Svar på tråden Ni som använder penisring - hur gör ni?