• Lillros

    ÄL flytningar långt efter ÄL?

    Okej alla experter! Blir inte klok på detta.

    16/3 skulle jag enligt min app ha ÄL, jag hade då ÄL flytningar och även lite blod i, har aldrig någonsin tidigare fått Äl-blödning men vet att det inte är helt ovanligt.

    Jag är oftast som en klocka och det diffar sällan mer än 1-2 dagar.

    Men sen fortsatte jag ha äggviteflytningar i ytterligare 5 dagar efter förmodad ÄL.

    Har någon annan varit med om detta?
    Kommer ÄL blödning på ÄL dag eller strax efter?
    Finns annan anledning till att det kommer lite blod?
    Var ÄL senare än jag trodde iom att flytningarna (äggvita som verkligen hänger ut när man gårvpå toa, ursäkta beskrivningen)

  • Svar på tråden ÄL flytningar långt efter ÄL?
  • Anonym (Lis)

    När jag hade utebliven ÄL så fortsatte ÄL-flytningarna några dar till och jag hade ÄL smärta vid 3 tillfällen, brukar annars bara ha det en dag, innan ÄL .(har nog aldrig blött vid ÄL)


    Så min gissning är att ÄL kom senare alternativt uteblev helt.

  • Lillros
    Anonym (Lis) skrev 2024-03-25 16:25:26 följande:

    När jag hade utebliven ÄL så fortsatte ÄL-flytningarna några dar till och jag hade ÄL smärta vid 3 tillfällen, brukar annars bara ha det en dag, innan ÄL .(har nog aldrig blött vid ÄL)


    Så min gissning är att ÄL kom senare alternativt uteblev helt.


    Hm, återstår väl att se.

    Tänker bara att den lilla blödningen borde hänga ihop med äl, men eftersom jag inte har så vanligtvis så kanske inte.

    Tror även jag hade ett väldigt tidigt mf förra månaden, fick ett svagt plus bim-3, ännu svagare bim-2 och började sedan blöda bim+1, så kanske något som hänger ihop med det .
  • Anonym (Lis)
    Lillros skrev 2024-03-25 19:27:46 följande:
    Hm, återstår väl att se.

    Tänker bara att den lilla blödningen borde hänga ihop med äl, men eftersom jag inte har så vanligtvis så kanske inte.

    Tror även jag hade ett väldigt tidigt mf förra månaden, fick ett svagt plus bim-3, ännu svagare bim-2 och började sedan blöda bim+1, så kanske något som hänger ihop med det .
    Ja då kan ju cykeln såklart bli lite annorlunda.
Svar på tråden ÄL flytningar långt efter ÄL?