• Anonym (Oralsex)

    Vad tycker kvinnor om att bli slickade?

    Vad tycker du tjej/kvinna om att bli slickad?

    Vi behöver få lite statistik kring detta. Skrattande

    Läs igenom alternativen, förhoppningsvis finns något för alla.
    Rösta på det alternativ som bäst stämmer in på dig.

    Endast tjejer/kvinnor röstar och ni får gärna skriva också och då gärna ange ålder och läggning (du kan vara anonym).

    Du kan rösta hela året ut (2024).

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vad tycker kvinnor om att bli slickade?
  • Anonym (Inte alls kluven)

    Går inte ens att svara.

    Jag älskar att bli slickad av en man som vet hur man gör. Då kan det lätt sluta med sex i alla hål.

    Jag HATAR att bli slickad av en man som är dålig på det för det gör ont på mig och dödar varenda smula av lust. Jag rensar hellre avlopp.

  • Anonym (Oralsex)
    Anonym (Inte alls kluven) skrev 2024-03-18 18:06:45 följande:

    Går inte ens att svara.

    Jag älskar att bli slickad av en man som vet hur man gör. Då kan det lätt sluta med sex i alla hål.

    Jag HATAR att bli slickad av en man som är dålig på det för det gör ont på mig och dödar varenda smula av lust. Jag rensar hellre avlopp.


    Konstigt svar!
    Som att du aldrig kan svara ja eller nej på en fråga, utan att beskriva omständigheterna.
    Dessutom har du ju möjlighet att beskriva omständigheterna i text, medan rösten skulle läggas på det alternativ som passade bäst.
    Vill du överhuvudtaget ligga med en man som dödar din lust? Varför är det då ett alternativ du förhåller dig till?
    Jag tänker aldrig på de dåliga liggen när jag funderar över vad jag gillar.
  • Anonym (Lix)

    Det kan vara jäkligt skönt om han är bra på det. Men ska det hela vägen till orgasm kan jag bli lite osugen på att fortsätta efteråt och då är det ingen höjdare som förspel och sällan det blir allra sist också. Så vill inte ha för ofta. Gillar han att slicka tar jag gärna emot ibland men inte varje gång vi har sex, tycker han inte om att slicka kan jag vara utan. 

  • Anonym (Inte alls kluven)
    Anonym (Oralsex) skrev 2024-03-18 18:32:25 följande:
    Konstigt svar!
    Som att du aldrig kan svara ja eller nej på en fråga, utan att beskriva omständigheterna.
    Dessutom har du ju möjlighet att beskriva omständigheterna i text, medan rösten skulle läggas på det alternativ som passade bäst.
    Vill du överhuvudtaget ligga med en man som dödar din lust? Varför är det då ett alternativ du förhåller dig till?
    Jag tänker aldrig på de dåliga liggen när jag funderar över vad jag gillar.
    Det jag menar är att världen nog är full av kvinnor som aldrig fått bra oralsex, och därför tror att de inte tycker om det och vill inte ens försöka mer. Jag kände så själv i många år. Medan om de hade fått det på rätt sätt från början så hade det kanske varit deras favoritgrej i livet.

    Din fråga kommer alltså inte att ge svar på hur många kvinnor som tycker om oralsex utan i högre grad vilka som aldrig har fått bra oralsex.

    Sen finns det en massa andra saker en man kan göra, och bevisligen har jag klarat mig utan oralsex i många år och tycker ändå att jag har haft bra orgasmer. Men det är först när man får oralsex i toppklass som man inser vad man har missat...
  • Anonym (hh)

    Jag har fått orgasm vid sex med en partner en enda gång och det var när jag blev slickad. 
    Svarade att jag gillar det men sanningen är att jag gillar det, inte för att det är skönt, utanför att det är jävligt skönt att bli slickad av någon som gillar det. Jag gillar tanken på det mer än det faktiskt är skönt (känns oftast inte så mycket alls), så för känslans skull hade jag kunnat vara utan. Och då jag har ändå ganska mycket erfarenhet av att bli slickad av olika män (och en kvinna men hon var sämst av alla) . Men det får inte vara för länge, vill inte bara vara mottagare utan jag älskar att ge oralsex och känner mig passiv när jag blir slickad. 

    Kvinna 37 år, stright

  • Anonym (Ett måste)

    Jag hade inte kunnat vara utan oralsex. Ett måste i mitt sexliv. 
    Och oftast så hinner vi inte längre än till oralsex. Men ibland kan jag faktiskt sakna att bli rejält påsatt. 

  • Anonym (Smulan)

    Jag älskar att bli slickad till en orgasm 

    Tjej 25 år 

  • NHult
    SannnaB skrev 2024-03-19 06:35:27 följande:

    Jag älskar att bli slickad. Tryck gärna in ett finger i mig också. 

    Kvinna 40. 


    Du kan få två ;)
    Varför inte
Svar på tråden Vad tycker kvinnor om att bli slickade?