• Anonym (Kaffedraken)

    Vad tycker du som är kvinna om män som inte kan få

    kvinnor?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vad tycker du som är kvinna om män som inte kan få
  • Bis mis

    Det fanns inget alternativ jag håller med om. Jag tycker att det är synd, så tänker jag om folk av båda könen när jag träffar på nån som troligen inte haft nån relation.

  • cleoeme

    Att det startas oändligt med trådar om detta ämne här. Män som inte lyckas få en kvinna.
    Vad jag tycker? Jag tycker det är konstigt. Vad är anledningen, för det finns ju någon anledning? Jag förstår det inte. Men antar att det har med utseende, kroppsbyggnad, personlighet osv att göra.
    Jag har aldrig träffat en man som inte kan få en kvinna, har bara läst om det.

  • Anonym (Vad ska du göra med svaren?)

    Men Kaffedraken vad ger sådana här trådar dig egentligen?
    Vad spelar det för roll vad okända kvinnor här på FL anser?
    Det påverkar ju inte dig på något sätt vad folk här tycker om män.
    Det varken hjälper dig eller stjälper dig när det handlar om att hitta en kvinna.
    Varför ältar du detta om vad andra har för åsikter när det inte påverkar ditt liv på 
    något sätt alls.

    Vad ska du göra med folks svar? bara fortsätta älta om svaren som inte ger dig någonting mer än att du känner dig ännu mer nedstämd.
    Du plågar ju bara dig själv med alla dessa frågor som inte ger någonting.

  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Vad ska du göra med svaren?) skrev 2024-03-16 10:09:19 följande:

    Men Kaffedraken vad ger sådana här trådar dig egentligen?
    Vad spelar det för roll vad okända kvinnor här på FL anser?
    Det påverkar ju inte dig på något sätt vad folk här tycker om män.
    Det varken hjälper dig eller stjälper dig när det handlar om att hitta en kvinna.
    Varför ältar du detta om vad andra har för åsikter när det inte påverkar ditt liv på 
    något sätt alls.

    Vad ska du göra med folks svar? bara fortsätta älta om svaren som inte ger dig någonting mer än att du känner dig ännu mer nedstämd.
    Du plågar ju bara dig själv med alla dessa frågor som inte ger någonting.


    Ja, jag känner självförakt och att jag är otillräcklig. Jag har känt mig glad och haft bra självförtroende, var i mycket bättre form, men då fick jag höra att jag var otillräcklig. Så det spelade ingen roll vad jag gjorde. Jag var aldrig tillräcklig.
  • Anonym (Sara)

    Det är ju ingen idé att svara eftersom du kommer att anmäla allt du inte håller med om, eller? Kommer du låta alla svara och inte ta bort deras svar eller ska du göra som det brukar se ut i en diktatur och revidera allt som inte passar din agenda?

  • Anonym (Yuy)

    Jag har varit tillsammans med min man i 26 år. Jag lägger inte tid på att tänka på andra män öht.

  • Anonym (Vad ska du göra med svaren?)
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2024-03-16 10:17:02 följande:
    Ja, jag känner självförakt och att jag är otillräcklig. Jag har känt mig glad och haft bra självförtroende, var i mycket bättre form, men då fick jag höra att jag var otillräcklig. Så det spelade ingen roll vad jag gjorde. Jag var aldrig tillräcklig.
    Jo jag förstår det men sådana här trådar spär ju bara på ditt självförakt, titta på dina svarsalternativ, alla svar är negativa gentemot frågan så inget svar är positivt. Du blir bara mer deprimerad av alla svarsalternativ.
    Hela frågeställningen är bara negativ för ditt mående och ger absolut inget
    mer än ökat förakt.

    Hela frågeställningen är meningslös och ger som sagt ingenting.
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Vad ska du göra med svaren?) skrev 2024-03-16 10:27:22 följande:
    Jo jag förstår det men sådana här trådar spär ju bara på ditt självförakt, titta på dina svarsalternativ, alla svar är negativa gentemot frågan så inget svar är positivt. Du blir bara mer deprimerad av alla svarsalternativ.
    Hela frågeställningen är bara negativ för ditt mående och ger absolut inget
    mer än ökat förakt.

    Hela frågeställningen är meningslös och ger som sagt ingenting.
    Många kvinnor har inga problem med att vara negativa mot män, tala om allt som är fel och hur han är otillräcklig. Så här har de kvinnorna chansen.
  • Anonym (Vad ska du göra med svaren?)
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2024-03-16 10:36:04 följande:
    Många kvinnor har inga problem med att vara negativa mot män, tala om allt som är fel och hur han är otillräcklig. Så här har de kvinnorna chansen.
    Så det är det tråden är tillför?
    Att du vill att kvinnor ska vara negativa mot män?
    Vad ger det dig?
    Varför vill du att kvinnor ska ta chansen att vara negativa mot män i en tråd du startar?

    Vad är syftet med tråden? vad är det tråden ska ge dig?
    Att du ska sitta och reta upp dig på dom enbart negativa svarsalternativ du gett?

    Kom ihåg att kvinnorna som svarar är tillsammans med män eller har varit och därför inte alls är negativa mot män utan faktiskt tycker om sina män eller tidigare män.

    De flesta kvinnor tycker om män och håller inte på och talar om fel på dom precis som de flesta män tycker om kvinnor och inte håller på och talar om fel på dom.
    Sen finns alltid en liten klick personer som pratar om fel hos andra.
    Det finns kvinnor som letar fel hos män och det finns män som letar fel hos kvinnor. Ofta pga olika anledningar som hänt tidigare med det motsatta könet men de flesta tycker om män och kvinnor. Det är ju därför man lever eller har levt
    i hop.
Svar på tråden Vad tycker du som är kvinna om män som inte kan få