• Anonym (beppe)

    Kunna använda kondom utan att hon blir sur?

    Hur använder jag kondom utan att hon blir sur? Om jag säger att det är för att undvika att göra henne gravid så säger hon att hon äter p-piller och varför litar jag inte på henne? För att hon inte skall få könssjukdomar så säger hon att man måste haft ett sexliv för att få könssjukdomar och hon känner mitt enda ex. För att skydda mig själv så kallar du mig h*ra? och hon blir sur.

    Det gör jag naturligtvis inte men hon har vart med rätt många men det vågar jag inte ta upp igen. Försöker jag bara ta på kondom innan tar hon av mig den och kastar den på golvet. Tar jag då på en ny hamnar den också på golvet. Om vi gjort det redan kanske 50 ggr utan är det då onödigt med kondom? 

  • Svar på tråden Kunna använda kondom utan att hon blir sur?
  • Anonym (Myran)

    Då hade jag svarat ingen kondom, inget sex. Du får själv välja hur du vill skydda dig och vill du ha kondom ska du få ha det utan att bli ifrågasatt. Annars får hon helt enkelt avstå från sex med dig. 

  • Anonym (Hin håle)

    Jag hade inte tagit i henne med tång. 
    Hon vill vårdföra sig på dig, ha sex på det sätt du inte samtycker till och ger dig dåligt samvete för det? 

    Mitt råd är, lämna. Rätt vad det är så får du ångra att duskippade kondomen och använder du den får du genomlida psykisk misshandel. 

  • Anonym (M)

    Varför ens ha sex med en sådan person? Säg till henne att hon äter p-piller för att skydda sig och du har kondom för att skydda dig, punkt. Blir hon sur, ha inte sex.

  • Anonym (Bill)

    Att ha haft sex utan femtio gånger och sedan kräva skickar mycket otrevliga signaler.

  • Anonym (Fredskalla)

    Dumpa häxan, hon har något fel i skallen. 

  • Kammen320

    Varför vill hon inte att du använder kondom? Hade en bekant som var allergisk mot vissa kondomer medan andra gick bra, kan det vara nåt sånt? Tycker det är bra med en kille som tar sitt ansvar för att skydda båda vid sex.

  • Anonym (M2)
    Anonym (beppe) skrev 2024-03-02 08:08:40 följande:
    Kunna använda kondom utan att hon blir sur?

    Hur använder jag kondom utan att hon blir sur? Om jag säger att det är för att undvika att göra henne gravid så säger hon att hon äter p-piller och varför litar jag inte på henne? För att hon inte skall få könssjukdomar så säger hon att man måste haft ett sexliv för att få könssjukdomar och hon känner mitt enda ex. För att skydda mig själv så kallar du mig h*ra? och hon blir sur.

    Det gör jag naturligtvis inte men hon har vart med rätt många men det vågar jag inte ta upp igen. Försöker jag bara ta på kondom innan tar hon av mig den och kastar den på golvet. Tar jag då på en ny hamnar den också på golvet. Om vi gjort det redan kanske 50 ggr utan är det då onödigt med kondom? 


    Alltså, varför är du med en så pantad tjej? Alla röda flaggor viftar för fullt, men du ser det inte. 


    Ingen empati från mig om du blir smittad eller pappa. 

  • Anonym (M2)
    Anonym (beppe) skrev 2024-03-02 08:08:40 följande:
    Kunna använda kondom utan att hon blir sur?

    Hur använder jag kondom utan att hon blir sur? Om jag säger att det är för att undvika att göra henne gravid så säger hon att hon äter p-piller och varför litar jag inte på henne? För att hon inte skall få könssjukdomar så säger hon att man måste haft ett sexliv för att få könssjukdomar och hon känner mitt enda ex. För att skydda mig själv så kallar du mig h*ra? och hon blir sur.

    Det gör jag naturligtvis inte men hon har vart med rätt många men det vågar jag inte ta upp igen. Försöker jag bara ta på kondom innan tar hon av mig den och kastar den på golvet. Tar jag då på en ny hamnar den också på golvet. Om vi gjort det redan kanske 50 ggr utan är det då onödigt med kondom? 


    Alltså, varför är du med en så pantad tjej? Alla röda flaggor viftar för fullt, men du ser det inte. 


    Ingen empati från mig om du blir smittad eller pappa. 

  • Anonym (beppe)
    Anonym (Myran) skrev 2024-03-02 08:46:42 följande:

    Då hade jag svarat ingen kondom, inget sex. Du får själv välja hur du vill skydda dig och vill du ha kondom ska du få ha det utan att bli ifrågasatt. Annars får hon helt enkelt avstå från sex med dig. 


    Anonym (Hin håle) skrev 2024-03-02 08:50:44 följande:

    Jag hade inte tagit i henne med tång. 
    Hon vill vårdföra sig på dig, ha sex på det sätt du inte samtycker till och ger dig dåligt samvete för det? 

    Mitt råd är, lämna. Rätt vad det är så får du ångra att duskippade kondomen och använder du den får du genomlida psykisk misshandel. 


    Anonym (Fredskalla) skrev 2024-03-02 08:58:27 följande:

    Dumpa häxan, hon har något fel i skallen. 



    Funderar på det, men det är väldigt svårt för mig att säga nej till sex med henne då jag är väldigt attraherad av henne

    Anonym (Bill) skrev 2024-03-02 08:51:58 följande:

    Att ha haft sex utan femtio gånger och sedan kräva skickar mycket otrevliga signaler.


    Jag kan förstå det, men vi har bråkat om det här sedan start, så det är inte så att jag har ändrat mig med att jag vill ha kondom (men jag får inte det) utan det var redan från första gången.
    Kammen320 skrev 2024-03-02 09:01:12 följande:

    Varför vill hon inte att du använder kondom? Hade en bekant som var allergisk mot vissa kondomer medan andra gick bra, kan det vara nåt sånt? Tycker det är bra med en kille som tar sitt ansvar för att skydda båda vid sex.


    För att hon säger att det får henne att känna sig som en h*ra och att jag inte litar på henne att jag tycker att hon är smutsig.
    Anonym (M2) skrev 2024-03-02 09:06:00 följande:

    Alltså, varför är du med en så pantad tjej? Alla röda flaggor viftar för fullt, men du ser det inte. 


    Ingen empati från mig om du blir smittad eller pappa. 


    Hade du sett henne och hur hon ser ut hade du förstått.
     
    .
  • Anonym (M2)
    Anonym (beppe) skrev 2024-03-02 09:39:00 följande:
    Anonym (Hin håle) skrev 2024-03-02 08:50:44 följande:

    Jag hade inte tagit i henne med tång. 
    Hon vill vårdföra sig på dig, ha sex på det sätt du inte samtycker till och ger dig dåligt samvete för det? 

    Mitt råd är, lämna. Rätt vad det är så får du ångra att duskippade kondomen och använder du den får du genomlida psykisk misshandel. 



    Funderar på det, men det är väldigt svårt för mig att säga nej till sex med henne då jag är väldigt attraherad av henne
    Anonym (Bill) skrev 2024-03-02 08:51:58 följande:

    Att ha haft sex utan femtio gånger och sedan kräva skickar mycket otrevliga signaler.


    Jag kan förstå det, men vi har bråkat om det här sedan start, så det är inte så att jag har ändrat mig med att jag vill ha kondom (men jag får inte det) utan det var redan från första gången.För att hon säger att det får henne att känna sig som en h*ra och att jag inte litar på henne att jag tycker att hon är smutsig.
    Anonym (M2) skrev 2024-03-02 09:06:00 följande:

    Alltså, varför är du med en så pantad tjej? Alla röda flaggor viftar för fullt, men du ser det inte. 


    Ingen empati från mig om du blir smittad eller pappa. 


    Hade du sett henne och hur hon ser ut hade du förstått.
     
    .
    Ditt liv, ditt val. Du är i alla fall varnad. 
Svar på tråden Kunna använda kondom utan att hon blir sur?