• Anonym (hjälp snälla)

    Vad händer med mig!?

    Hej, jag vet inte vad som händer med mig.
    Kan börja med o säga att jag har sovit max 7 timmar på 5 dygn. Blir bara piggare och piggare trots detta. När jag berättar detta för mina vänner så tror dom inte mig för fem öre. Dom tror säkert jag är sjuk i huvet men det är fan dom som är sjuka som inte tror mig. Jag svär på allt o alla att det jag säger stämmer.
    Okej iaf jag rökte lite brunt (typ 0,2 g) igår kväll vid typ kl. 23 för att kunna sova. Somnade kanske 04 och vaknade igen vid 06. Dagarna innan dessa har jag knappt sovit nåt eller inget alls. Kan påpeka att innan jag rökte det där lilla igår så hade jag varit ren från alla droger i 3 veckor.
    Idag asså dagen efter den där spliffen så har jag känt mig yr och seg i både kroppen och huvudet. Jag har haft såna overklighetskänslor alltså shit har aldrig upplevt det såhär intensivt förut!! Jag mår också illa. Har allmänt seg reaktionsförmåga just nu också. Upplevde dessa symtom även innan jag rökte på igår, men då var dom inte lika starka.
    Jag ser också lite skumma saker typ skuggor o saker som rör sig i ögonvrån men när jag kollar sen så är det inget där. Hört lite pip här och där osv.
    Jag är redan patient inom psykiatrin och beroendevården men det går inte bra har gått inom psykiatrin flera år men allt blir bara värre och värre så tänker inte säga ett skit till dom. Är diagnostiserad med depression, ångest och ätstörning. Ska även påbörja en borderline utredning. Iaf det känns bara som dom förstör för mig, asså vården. Dom vill inte ens hjälpa mig utan dom går ihop med varandra till en stor grupp asså Socialtjänsten, psykiatrin och beroendecentrum PLUS mina egna föräldrar (!?) och dom försöker trycka ned mig och få mig att må sämre. Dom tar mig fan inte ens seriöst. Dom pratar liksom om mig med varandra men inte fan får jag nån bra hjälp, när fan ska dom börja agera rätt!?
    Mina föräldrar och jag har dålig relation. Dom säger att jag är känslokall och aggressiv mot dom. Men då får dom fan tycka det för jag har bra anledningar till det.
    Skitsamma jag berättade bara lite om min bakgrund nu men är det nån som vet vad som händer med mig asså fattar ingenting men lite nice är det faktiskt ska inte ljuga...
Svar på tråden Vad händer med mig!?