• Charlie1990

    Bruna flytningar i flera veckor

    Hej! Jag har blivit gravid direkt efter mitt MA. Jag har alltså inte haft någon mens efter min ?hemma abort?. När jag var på efterkontroll hade jag en strimma av blod kvar i livmodern, men detta skulle komma ut vid nästa mens. 
    Nu fick jag aldrig mens igen eftersom jag direkt blev gravid. Saken är den att jag har nu haft brunaktiga flytningar sen vecka 8+6 är nu i vecka 11+6. Tror ni att mina flytningar kan bero på mina rester? Eller är det ett nytt MA. Kollade upp allt i vecka 8+6 och då såg allt bra ut. Någon med samma erfarenheter är jag gärna tacksam att höra era historier. 

  • Svar på tråden Bruna flytningar i flera veckor
  • Pionen23

    Hej!

    Jag hade ett MA i v.12+6 och hade bruna flytningar i ca 4 veckor. Var utan bruna flytningar/blödning i 2 dagar och sen fick jag min första riktiga mens. Men uppenbarligen var inte kroppen färdig så en del rester kom ut vid mensen och jag blödde väldigt mycket även dag 7. Fick åka in akut till gyn och fick Cyklonova för att hämma blödningen. Det kan ju va så att det är gamla graviditetsrester som fortfarande kommer ut? 

  • Charlie1990

    Tack för svar. Jag har varit på ultraljud och allt ser bra ut, de kan inte se vart flytningarna kommer ifrån även om flytningarna avslutades med en störtblödning dagen innan KUB. 

Svar på tråden Bruna flytningar i flera veckor