• Fannybanpan

    Universietsundersökning

    Hej! Jag och min partner håller just nu på med en undersökning till en kurs på universitetet och undrar om ni där ute skulle vilja svara på en fråga.


    Vi riktar oss mot individer som har en bakgrund i balken, eller har föräldrar med bakgrund i balken och om era föräldrar hade några krav på er som har påverkat er inställning till yrkes eller utbildningsval

  • Svar på tråden Universietsundersökning
  • OlgaElvira
    Fannybanpan skrev 2024-02-27 07:48:23 följande:
    Universietsundersökning

    Hej! Jag och min partner håller just nu på med en undersökning till en kurs på universitetet och undrar om ni där ute skulle vilja svara på en fråga.


    Vi riktar oss mot individer som har en bakgrund i balken, eller har föräldrar med bakgrund i balken och om era föräldrar hade några krav på er som har påverkat er inställning till yrkes eller utbildningsval


    Jag tror att era möjligheter att få svar från några i er målgrupp ökar om ni korrekt anger från vilken del av världen ni söker respondenter.
  • Mentat

    Jag antar att de menar Balkan, men det inger knappast förtroende om studerande på universitet genomgående i sitt inlägg kan misshandla svenska språket.

  • Anonym (vad?)
    Fannybanpan skrev 2024-02-27 07:48:23 följande:
    Universietsundersökning

    Hej! Jag och min partner håller just nu på med en undersökning till en kurs på universitetet och undrar om ni där ute skulle vilja svara på en fråga.


    Vi riktar oss mot individer som har en bakgrund i balken, eller har föräldrar med bakgrund i balken och om era föräldrar hade några krav på er som har påverkat er inställning till yrkes eller utbildningsval


    Flera ord i ditt inlägg är felstavade. Går du verkligen på universiet och vad är balken? 

    Du och din "partner" låter som att du studerar med din kille eller tjej. Har du översatt ditt inlägg med google translate eller vad? 

    Dessutom har du glömt lägga in en länk till din undersökning och tala om vilken kurs det handlar om och vilken utbildning etc. 
Svar på tråden Universietsundersökning