• Quiz
    Du måste logga in för att besvara ett quiz.
  • Svar på tråden Känn dig själv! Ego eller lover?
  • Anonym (Alve)

    Jag fick 2 av 5, men sen onanerar jag enbart för mig själv.

  • Anonym (:))

    Jag har väldigt mycket ideer om hur jag vill ha sex och hur jag inte vill ha sex (nog pga trauma) så jag är väldigt ego...men det kan nog framstå som jag inte är det.

    Jag har inte reglerna nedskrivna utan min fästman verkar förstå dem intuitivt men hade de vart en lista hade den vart väldigt lång.

  • Anonym (Jasmine)

    Annat: Jag har KK som är undergiven och verkligen vill att jag ska vara ego. Det är hela basen för relation och hans attraktion att han ska göra vad jag vill, när jag vill, så länge jag vill.

    Hade jag velat han skulle bestämma hade han lämnat det med avsky, så egentligen det är lika mycket den undergivna partner som ställer krav.

  • Monleon
    Anonym (A) skrev 2024-03-01 21:06:12 följande:

    Svarsalternativen är för få.


    Och livet är för kort.

    M&M
    Svaret är för nära ibland
  • Monleon
    Anonym (Alve) skrev 2024-03-01 20:51:06 följande:

    Jag fick 2 av 5, men sen onanerar jag enbart för mig själv.


    LOL!
    Love yourself first
  • Monleon
    Anonym (:)) skrev 2024-03-01 21:03:36 följande:

    Jag har väldigt mycket ideer om hur jag vill ha sex och hur jag inte vill ha sex (nog pga trauma) så jag är väldigt ego...men det kan nog framstå som jag inte är det.

    Jag har inte reglerna nedskrivna utan min fästman verkar förstå dem intuitivt men hade de vart en lista hade den vart väldigt lång.


    Vad sägs om att låta ideer bli regler för dig?
    You make the rules
  • Monleon
    Anonym (Jasmine) skrev 2024-03-01 21:06:02 följande:

    Annat: Jag har KK som är undergiven och verkligen vill att jag ska vara ego. Det är hela basen för relation och hans attraktion att han ska göra vad jag vill, när jag vill, så länge jag vill.

    Hade jag velat han skulle bestämma hade han lämnat det med avsky, så egentligen det är lika mycket den undergivna partner som ställer krav.


    Grrr... avundsjuk. Önskar jag hade jag hade någon jag fick bita hårt.
    Så vackert kan livet vara
  • Pussan

    Förstår inte hur något kan påstås vara rätt eller fel av detta. 
    Vi fungerar olika och njuter på olika sätt av olika saker. Det går inte att skilja på Ego och Lover.
    Jag njuter allra mest när jag har fått killen helt galet kåt pga mig eller något jag har gjort.
    Är jag Ego eller Lover då?

  • XDX

    Jag är en lover som bryr mig lika mycket om min partner som mig själv, älskar båda. Inatt körde jag o frugan en av få ställningar hon kan med mig utan att det gör för ont på henne. Vi hade det jätteskönt båda två, hon fick vaginal orgasm och under den kom jag. Sedan mös vi kvar en stund innan vi somnade.

  • Anonym (2024)

    Vi lever 2024 och då prioriterar man sin egen njutning såklart. Det är hemskt utdaterat att tänka på någon annan än sig själv.

Svar på tråden Känn dig själv! Ego eller lover?