• Baby Talk

    Riga AvaClinic Skam???

    Finns mån par har varit hos Ava Clinik i Riga för IVF eller / och med ägg donation??
    var där några tillfällen flr IVF samt donation och de övertyga jätte mycket att få ägg doner :(( samt inte låta mig överföra två embryo vid första försökt 
    fuck 11 donerade ägg och bara 7 embryo för IVF. men två försökt att överföra embryo blev inte gravid

    fick magkänsla att det känds som skam. eftersom de följer inte standard ivf procedur som jag hade via KS vid Stockholm. tex Med stöd av Ultraljud guida kateter att överföra embryo i slemhinnan osv. räknade konstiga dagar. att överföra 5dagar embryo    his standard process man tar testa av egna ovulatio sen ringa klinik om det visas ovulation dag sen ringa sjukhuset sen de räknar den 6e dagar ska jag dit och få överföra 5 dagar embryo osv 

    där de tog konstiga dagar o jag tog sk supptess tabletter och överföras embryo även min slemhinna bara 6.9mm och var samma tjocklek nåt veckan innan jag fick embryo men läkare sagt man kan mätta olika tjocklek på olika ställen av slemhinn 🙄🙄 låter inte pro av sonograf.  min mag känslan har varit flagga att Riga Avaclinik är revt skam. man hittar inget review och även om det står 22 reviews men google inte godkänd på dem feka aktiv reviee

    vill gärna hörta era uppleve om Ava clinik i Riga om IVF och ägg donation

Svar på tråden Riga AvaClinic Skam???