• aalexxandra

    Undersökning examensarbete

    Hej,

    Jag arbetar just nu med mitt examensarbete som handlar om produktförsäkringar, om dessa är nödvändiga att teckna. Och jag vill jättegärna ha statistik på hur många det är som faktiskt tecknar såna försäkringar i samband med köp på t.ex. Netonnet och Elgiganten.

    Ni får jättegärna gå in på min enkät jag har gjort och besvara frågorna. Allt är anonymt! 

    Jag skulle bli väldigt glad om ni ville hjälpa mig. Tack så mycket! Skrattande


    här är länken:


    https://www.webbenkater.com/s/t7an9k3

  • Svar på tråden Undersökning examensarbete
  • Anonym (Alltid)

    Studenter idag alltså!

    Namn?
    Skola?
    Kurs?
    Var publiceras arbetet? 

  • aalexxandra

    Sorry! Det tänkte jag inte ens på att folk kanske var intresserade av 😁

    Alexandra heter jag och går på mitt sista år på FEI (Företagsekonomiska Institutet) och går linjen Försäkringsrådgivare. Detta är till mitt examensarbete ☺️ Jag ska skriva om det är faktiskt är nödvändigt med produktförsäkringar eller om det räcker med sin hemförsäkring (ifall en skada sker).

    Arbetet kommer inte publiceras någonstans utan jag ska bara skriva arbetet och sedan hålla en presentation om detta för min klass 😊 Du får gärna ställa fler frågor om jag har missat något.


    Tack så mycket 😁

  • Anonym (Alltid)
    aalexxandra skrev 2024-02-22 14:24:59 följande:

    Sorry! Det tänkte jag inte ens på att folk kanske var intresserade av 😁

    Alexandra heter jag och går på mitt sista år på FEI (Företagsekonomiska Institutet) och går linjen Försäkringsrådgivare. Detta är till mitt examensarbete ☺️ Jag ska skriva om det är faktiskt är nödvändigt med produktförsäkringar eller om det räcker med sin hemförsäkring (ifall en skada sker).

    Arbetet kommer inte publiceras någonstans utan jag ska bara skriva arbetet och sedan hålla en presentation om detta för min klass 😊 Du får gärna ställa fler frågor om jag har missat något.


    Tack så mycket 😁


    Verkar vara väldigt många skolor som brister i att informera sina studenter om forskningsetik tyvärr! 
  • aalexxandra

    Ja, så är det nog. Jag har inte fått någon information alls om hur vi ska göra detta och har därför fått läsa mig till information själv och pussla ihop detta. Men det ska nog gå bra 😊 Jag är tacksam för all information och tips jag kan få! 😊

Svar på tråden Undersökning examensarbete