• ALLIEVERDO

    Varför fungerar inte skärmfri tid på iPhone 12

    Hej,

    Blir galen. Har inte iPhone, men dottern har. försöker ställa in skärmfria tiden, vilket har gått förut men nu fungerar det inte. Blir tokig 
    Dessutom formulerar de sig så lurigt att man orkar inte tänka. Bifogar bilderna på det. Dumförklara mig inte, då jag bara inte är en iPhone människa. Avskyr den verkligen. (Helt idiotiskt att man inte kan låsa och låsa upp den med en android och att man bara kan förlänga tid med 15min, 1h eller en hel dag.. 🤬)

    Iaf till dagens problem. Ställde då in tiderna igår igen, nu när skolan börjar.
    Så är de där bilderna som förvirrar mig. Ska jag ha det så den blåa texten syns eller den röda?

    Vilket som så fungerar ingen av dom.helt plötsligt låser sig vissa appar. Tex bank appen, youtube.. men inte youtube Music som jag lagt i samma apphöf som youtube. Ni vet man gör ju olika kategorier p antal timmar med sociala medier, musik å annat å vad som är öppet jämt..
    .hepp 

    Vad händer??

  • Svar på tråden Varför fungerar inte skärmfri tid på iPhone 12
  • ALLIEVERDO

    Vill bara tillägga att nej det är inte de tiderna jag hade när jag testade. Då var det 16.25 men den fungerade ändå. Sen testade ju nån minut före tiden hela tiden för att se om den låste sig, men hepp. Låser sig inte. Ä ibland låser den som sagt några appar bara som inte ehar någon logisk förklaring 

Svar på tråden Varför fungerar inte skärmfri tid på iPhone 12