• Anonym (Trans älskare)

    Träffade trans i går

    Hej
    vill mest skriva av

    Äntligen fick jag träffa en trans och jätte vacker, mer kvinnlig än pojke
    22år och började redan i tonåren med förvandlingen 
    Jag själv är 26

    Inget hände sexuellt en kram enbart 
    vi hade en trevlig kväll igår 

    Vill träffa igen problem är att hon bor 22 mil från mig.
    Nu tog jag ledigt enbart för att åka och träffa henne.
    Fick kontakt genom nätet ☺️så tog chansen och bjuda ut på alla hjärtans dag och fick ett ja 

    Vi har prata en del idag och vill ses igen 🥰 är lycklig. så har redan bokat helgen på hotell (Samma jag bodde på igår)
    och vi ska hitta på nåt skoj 


    Vad tycker ni man ska hitta på för andra dejt. har inte dejt allt för mycket faktiskt andra gången då jag alltid sökt trans
    vanliga tjej tilltalar inte mig och män/pojkar nej nej

    Vet att jag ser bra ut har fått många erbjudanden från tjejer att ses men har tackat nej 

    Jag har inga problem att va öppnen med detta, mina närmaste vet redan att jag träffade henne ☺️

  • Svar på tråden Träffade trans i går
  • Anonym (På en andra dejt...)

    En bra andradejt tycker jag är att ses själva, även om ni hittar på något skoj där det är andra människor i närheten så tycker jag att det skall vara avskiljt bara ni två nånstans efter. Det är viktigt.

    Viktigt tycker jag är att inte bara kramas hejdå, utan även kramas hej. Vad jag skulle gilla är om du försöker kyssa henne, inte initiera mer än en kyss utan lämna initiativet  till mer än en kyss (och hej+hejdå kram) till henne. Nu är jag inte trans, men jag tänker mig i hennes sits.

  • Anonym (Nyfiken)

    Intressant att läsa ditt inlägg.
    Trevligt att er att er träff föll väl ut och hoppas att det blir trevlig fortsättning för er.

    Jag har läst ditt inlägg ett flertal gånger nu.
    Det jag (och förmodligen fler än jag) funderar på är: Är den som du träffat en transsexuell person eller är personen du träffat en transvestit ?
    Och du själv. Är du själv transsexuell? Eller är du transvestit? Eller är du straight kill? Bisexuell tjej? Eller nåt helt annat.
    Och tycker du att det har inte jag/ vi att göra med så är det ju helt okej att tycka det också. Men du har ju lagt in inlägget av någon anledning.

    Vänliga hälsningar från en nyfiken medmänniskaGlad

  • Anonym (Trans älskare)
    Anonym (På en andra dejt...) skrev 2024-02-15 16:20:38 följande:

    En bra andradejt tycker jag är att ses själva, även om ni hittar på något skoj där det är andra människor i närheten så tycker jag att det skall vara avskiljt bara ni två nånstans efter. Det är viktigt.

    Viktigt tycker jag är att inte bara kramas hejdå, utan även kramas hej. Vad jag skulle gilla är om du försöker kyssa henne, inte initiera mer än en kyss utan lämna initiativet  till mer än en kyss (och hej+hejdå kram) till henne. Nu är jag inte trans, men jag tänker mig i hennes sits.


     


    supertack för tips, ja det där med kram och puss typ på kinden har jag tänkt på.
    blommor ? Kanske jobbig att dra runt på 

    Ja själva kommer vi va men på restaurang, tänkte om man ska göra nåt innan / efter,  typ bio el bowling 

    Jag tackar för alla förslag 

  • Anonym (Spiken)
    Anonym (Trans älskare) skrev 2024-02-15 16:10:31 följande:
    Träffade trans i går

    Hej
    vill mest skriva av

    Äntligen fick jag träffa en trans och jätte vacker, mer kvinnlig än pojke
    22år och började redan i tonåren med förvandlingen 
    Jag själv är 26

    Inget hände sexuellt en kram enbart 
    vi hade en trevlig kväll igår 

    Vill träffa igen problem är att hon bor 22 mil från mig.
    Nu tog jag ledigt enbart för att åka och träffa henne.
    Fick kontakt genom nätet ☺️så tog chansen och bjuda ut på alla hjärtans dag och fick ett ja 

    Vi har prata en del idag och vill ses igen 🥰 är lycklig. så har redan bokat helgen på hotell (Samma jag bodde på igår)
    och vi ska hitta på nåt skoj 


    Vad tycker ni man ska hitta på för andra dejt. har inte dejt allt för mycket faktiskt andra gången då jag alltid sökt trans
    vanliga tjej tilltalar inte mig och män/pojkar nej nej

    Vet att jag ser bra ut har fått många erbjudanden från tjejer att ses men har tackat nej 

    Jag har inga problem att va öppnen med detta, mina närmaste vet redan att jag träffade henne ☺️


    Vad har att personen är trans att göra med dejtaktiviteter för andra dejten? Är det skillnad mellan biologiskt födda kvinnor och transkvinnor vad gäller dejtpreferenser?
  • Anonym (På en andra dejt...)
    Anonym (Trans älskare) skrev 2024-02-15 16:29:29 följande:

     


    supertack för tips, ja det där med kram och puss typ på kinden har jag tänkt på.
    blommor ? Kanske jobbig att dra runt på 

    Ja själva kommer vi va men på restaurang, tänkte om man ska göra nåt innan / efter,  typ bio el bowling 

    Jag tackar för alla förslag 


    En blomma räcker. en röd eller rosa ros. Kort avklippt, utan taggar som du sätter bakom hennes öra/i håret på henne tillsammans med kanske en puss på kinden. Bra idé där. Om du får tillfälle försök att lite casual placera en hand på hennes korsrygg (inte rumpan men nästan rumpan) 
  • Anonym (På en andra dejt...)
    Anonym (Spiken) skrev 2024-02-15 16:51:21 följande:
    Vad har att personen är trans att göra med dejtaktiviteter för andra dejten? Är det skillnad mellan biologiskt födda kvinnor och transkvinnor vad gäller dejtpreferenser?
    Finns ju en chans att en transperson läser det här och berättar om det finns någon skillnad, något specifikt de gillar? Det vet ju inte vi andra liksom.
  • Anonym (Spiken)
    Anonym (På en andra dejt...) skrev 2024-02-15 16:56:47 följande:
    Finns ju en chans att en transperson läser det här och berättar om det finns någon skillnad, något specifikt de gillar? Det vet ju inte vi andra liksom.
    Jag kan inte ens föreställa mig vad det skulle skilja så mycket vad gäller personliga preferenser bara för att någon är trans. Inte bowling men gärna picknick? Eller vad då?
  • Anonym (Trans älskare)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2024-02-15 16:27:22 följande:

    Intressant att läsa ditt inlägg.
    Trevligt att er att er träff föll väl ut och hoppas att det blir trevlig fortsättning för er.

    Jag har läst ditt inlägg ett flertal gånger nu.
    Det jag (och förmodligen fler än jag) funderar på är: Är den som du träffat en transsexuell person eller är personen du träffat en transvestit ?
    Och du själv. Är du själv transsexuell? Eller är du transvestit? Eller är du straight kill? Bisexuell tjej? Eller nåt helt annat.
    Och tycker du att det har inte jag/ vi att göra med så är det ju helt okej att tycka det också. Men du har ju lagt in inlägget av någon anledning.

    Vänliga hälsningar från en nyfiken medmänniska // Glad


     


    missade detta, jag är helt vanliga kille 
    Skäms nästa då jag har inte koll på alla begrep på nåt jag är intresserad av .
    Är så många olika hit och dit

    Hon jag träffade har inte klippt bort de mellan benen 
    men resten är kvinna. Och det är de jag fallit för 
    Har inte fråga om bröst är äkta eller naturligt genom hormoner. Vill inte ligga på för mycket med frågor.

     Varför inlägg hamnade här 🧐 ja Skulle lagt det nån anna stans, men kanske hänger nån här som har eller ihop med en. Som kan ge tips är så osäker vill inte göra fel säga nåt fel osv 

  • SmulanFnulan
    Anonym (Trans älskare) skrev 2024-02-15 17:05:38 följande:

     


    missade detta, jag är helt vanliga kille 
    Skäms nästa då jag har inte koll på alla begrep på nåt jag är intresserad av .
    Är så många olika hit och dit

    Hon jag träffade har inte klippt bort de mellan benen 
    men resten är kvinna. Och det är de jag fallit för 
    Har inte fråga om bröst är äkta eller naturligt genom hormoner. Vill inte ligga på för mycket med frågor.

     Varför inlägg hamnade här 🧐 ja Skulle lagt det nån anna stans, men kanske hänger nån här som har eller ihop med en. Som kan ge tips är så osäker vill inte göra fel säga nåt fel osv 


    Du behöver inte skämmas över att du är bög.
  • Anonym (På en andra dejt...)
    Anonym (Spiken) skrev 2024-02-15 17:01:44 följande:
    Jag kan inte ens föreställa mig vad det skulle skilja så mycket vad gäller personliga preferenser bara för att någon är trans. Inte bowling men gärna picknick? Eller vad då?
    Du har säkert rätt i det, men jag är inte helt säker. Får hoppas en transperson ser tråden och kommenterar så att inte TS gör nåt skitdumt när han vill göra ett bra intryck.
Svar på tråden Träffade trans i går