• Idoolboi24

    Idol 2024

    Hallå allihopa, härligt att vara här. Här är årets tråd inför Idol 2024, jag vet att det är ett tag kvar till nya säsongen, men det stoppar inte någon från att etablera tråden.
    Nu har slutdatumet för din audition sats (då produktionen verkligen ser den) senast 10 mars. Idol Sverige firar 20 år och trots inga detaljer om just det kan nog överraskningar ske.
    En förändring på Filmtopp.se har avslöjats om detta år och det är att det inte bli någon turné, allting spelas in I Stockholm, detta antagligen p.g.a. Tv4s sparpaket. Allting filmas den 29-30 mars och 18-19-20 april, därefter slutaudition som spelas in 14-18 maj. Ha det gött.
    Mvh Daniel.

  • Svar på tråden Idol 2024
  • Idoolboi24

    Nyheter på riktigt, Idol ska tydligen ta en kreativ ändring till nästa säsong och just i detta läge har Kishti petats från juryn. Vi väntar på besked från Alexander och Katia.

  • Idoolboi24

    Breaking news!!! Alexander Kronlund är inte med Idoljuryn längre. Detta innebär att Katia och Anders stannar kvar till Idol 2024, det kommer antagligen inte bli en duo utan en trio. Min tanke lutar sig mot Mattias Andreasson, Christoffer Hilding eller Chris Kläfford.

  • Idoolboi24
    Breaking news ännu en gång, den sista juryn i Idol har avslöjats inför 2024. Det blir inte en Idolprofil som jag trodde, det blir istället Arash "Ash" Pournouri som då upptäckte och varit manager åt Avicii när han var här. Så klart Parnevik som jury som vi vet. Han har även skrivit låtar åt Madonna, Coldplay och David Guetta. Ett intressant val måste jag skriva.
  • Idoolboi24

    Ännu mer Idolnytt, nu går Mustige Mauri med Idolgruppen och följer med Pär på auditions, dessutom byter Idols höstkvällar dag från fredag till lördag.

Svar på tråden Idol 2024