• Stockholmsvy

    Min tjej vill ha in en kvinna i vårt liv

    Har en flickvän som är bi och drömmer om att ha en flickvän samtidigt som hon har mig som pojkvän.
    Vi lever ihop varannan vecka och hon drömmer om att ha en tjej med i vårat liv som hon kan ha både som vän och partner. 
    Hon vill kunna ha tjejsex med tjejen och ibland bjuda in mig till en trekant där jag accepterat att bara ha sex med henne och inte den andra tjejen(vilket jag gör)
    Att vi sover i samma säng ibland och hittar på saker ihop. 


    Jag börjar gilla tanken och tänder även på att hon har en tjej så länge vi är öppna med allt mellan varandra.

    Är det någon som har erfarenhet av att leva så här? Eller någon tjej som är nyfiken på det?

  • Svar på tråden Min tjej vill ha in en kvinna i vårt liv
  • SannnaB

    Hej jag är nyfiken. Har själv haft sex med ett par kvinnor. Oftast i par då men det var mysigt. 

  • Krutis

    har ni varsitt boende ? .
    ni kanske skall testat att ta in en extra tjej för att utforska först om det är något ni vill .
    tex att din flickvän går ut själv på date , sover över hos denna etc till en början ? .

    men kör hårt säger jag om du är nyfiken :)

  • Ztiff2

    Känns som hon vill ha hela kakan då du blir begränsad till endast din sambo men hon ska få göra vad hon vill , går du med på det ?

  • Stockholmsvy
    Ztiff2 skrev 2024-01-27 09:43:46 följande:

    Känns som hon vill ha hela kakan då du blir begränsad till endast din sambo men hon ska få göra vad hon vill , går du med på det ?


    Inga problem för mig då jag gärna ser henne njuta med en annan kvinna. Det blir en kakbit för mig också då.
  • Anonym (Erfaren_man)

    Fast med det här upplägget kommer hon ju även ha sex med någon annan utan att du är närvarande. 

    Sannolikt skulle hon få betydligt större respekt för dig om du steppar upp lite och vågar vara en riktig man. Säg att det är okej med en extra tjej, men endast när ni är tillsammans alla tre. Och att även du ska vara med fullt ut i sängen (om det är vad du vill). Om du inte vågar ställa krav så kommer hon snart tröttna på dig, och då kanske du förlorar henne helt till den andra. De flesta kvinnor vill ha män som vågar vara män. Det här upplägget är mesigt om du accepterar det, och undermedvetet upplever hon det nog som avtändande att du är så undfallande. 

  • linani

    Det låter mer som en fantasi än något annat, och dessutom som att din flickvän är lite girig som vill ha saker själv men inte dela med sig.

    Är den här teoretiska nya partnern lesbisk? I såna fall tveksamt om hon vill dela sexliv och sovplats med en man.

    Är hon bi, vad säger då att hon inte blir attraherad av dig också? Samt, själviskt av din kvinna att vilja ha en situation där endast hon får njuta fullt ut. Medan både du och den andra kvinnan måste begränsa er.

    Är du inte polygam själv tillkommer hela den emotionella aspekten av att din flickvän plötsligt har en partner till. Du vill hitta på något, fira ihop, är trött och vill gosa i soffan - "tyvärr, jag är upptagen med partner B ikväll".

  • Anonym (Inte trekant)

    Det är väl inte en trekant om inte alla tre ligger med varandra. Dessutom står det att hon vill ha in en extra tjej i ERA liv fast det bara är i HENNES liv.

  • Anonym (Smidaren)
    Stockholmsvy skrev 2024-01-27 07:32:46 följande:
    Min tjej vill ha in en kvinna i vårt liv

    Har en flickvän som är bi och drömmer om att ha en flickvän samtidigt som hon har mig som pojkvän.
    Vi lever ihop varannan vecka och hon drömmer om att ha en tjej med i vårat liv som hon kan ha både som vän och partner. 
    Hon vill kunna ha tjejsex med tjejen och ibland bjuda in mig till en trekant där jag accepterat att bara ha sex med henne och inte den andra tjejen(vilket jag gör)
    Att vi sover i samma säng ibland och hittar på saker ihop. 


    Jag börjar gilla tanken och tänder även på att hon har en tjej så länge vi är öppna med allt mellan varandra.

    Är det någon som har erfarenhet av att leva så här? Eller någon tjej som är nyfiken på det?


    Du kommer garanterat att ångra dig om du inte inleder den föreslagna relationen.


    Visst finns det bi-sexuella kvinnor, men hur många kvinnor (som par) vill ha en relation med dig? Det skulle förvåna mig mycket om du någonsin får ett likadant tillfälle under resten av livet. Jag tycker du skall undvika ta intryck från dom som framställer problemen eller nackdelarna med denna idén.Ingenting här världen är helt bekymmersfritt, men här kan man snacka om bondeoffer.


    Jag tror dock inte det är smart att visa dig alltför överförtjust gentemot din nuvarande flickvän, det kan lätt slå åt andra hållet. Smid en plan så att du kan sex med bägge, tillsammans och enskilt.

  • Anonym (Sugen)

    Jag har ett sånt upplägg med min man. Han vet jag har en tjejkompis som jag har sex med. Han är okej med det. Jag ser mej mest som hetero. Men en tjejkompis som jag delar det sexuella med behöver jag och min man förstår det. Alla har väl lite olika behov gissar jag.

  • Anonym (Lena)

    Jag är sambo med en man och en kvinna. Vi är en "trio" som älskar varandra lika mycket. Vi har ett fantastiskt sexliv. För det mesta alla tre samtidigt men vi kan lika gärna ha sex med en utan att det blir konstigt. Ibland är nån trött, inte orkar, är sjuk/förkyld eller annat som gör att man inte har lust, inte orkar eller annat. 
    När vi har sex tillsammans har alla sex med alla så vi koncentrerar oss inte på en. Vi är som ett par, fast vi är tre. För oss är det viktigt att alla är med alla lika mycket, både sexuellt och känslomässigt. Det sexuella kan naturligtvis gå i perioder. Jag blev tex rätt sjuk av covid och det tog lång tid att komma tillbaka. Naturligtvis orkade jag inte med lika mycket sex som mina sambos men jag kunde njuta på min nivå av att de hade sex med varandra och att jag deltog med vad jag orkade med. 

    Det viktiga med ett förhållande på flera är nog att ingen ska känna sig utanför på något sätt. Sen kan det säkert se olika ut för olika personer. Varken min manliga eller kvinnliga sambo skulle tex aldrig acceptera att jag hade ett sexuellt eller känslomässigt förhållande med någon annan utan att de var med i det. Jag skulle inte vilja ha det så heller.

  • Anonym (...)
    Stockholmsvy skrev 2024-01-27 07:32:46 följande:
    Min tjej vill ha in en kvinna i vårt liv

    Har en flickvän som är bi och drömmer om att ha en flickvän samtidigt som hon har mig som pojkvän.
    Vi lever ihop varannan vecka och hon drömmer om att ha en tjej med i vårat liv som hon kan ha både som vän och partner. 
    Hon vill kunna ha tjejsex med tjejen och ibland bjuda in mig till en trekant där jag accepterat att bara ha sex med henne och inte den andra tjejen(vilket jag gör)
    Att vi sover i samma säng ibland och hittar på saker ihop. 


    Jag börjar gilla tanken och tänder även på att hon har en tjej så länge vi är öppna med allt mellan varandra.

    Är det någon som har erfarenhet av att leva så här? Eller någon tjej som är nyfiken på det?


    Om hon ska ha sex med en annan med eller rutan dig så självklart ska du få knulla henne med eller utan flickvän.

    Om ni ska leva tre så ska man få knulla alla 

    Och sen två tjejer ?? Tycker en räcker gott och väl då de tjatar sönder en Drömmer
Svar på tråden Min tjej vill ha in en kvinna i vårt liv