• Preet90

    Hur många dagar efter nidblödningen plussade ni?

    Hej.
    Jag hade igår en ljusrosa flytning dag ÄL+ 12, trodde det var mens men det har inte kommit en droppe efter det. I vanliga fall blöder jag rikligt direkt när mensen börjar. Börjar misstänka om det var en nidis.

    Testade dock negativ idag på morgonen. Är på BIM - 2 idag.

    Hur många dagar efter nidblödningen plussade ni? Hur många dagar efter ÄL fick ni nidisen? 

  • Svar på tråden Hur många dagar efter nidblödningen plussade ni?
  • Anonym (H)

    Jag plussade (svagt) på ÄL+11 men fick nidblödning först på ÄL+13.

  • Anonym (H)
    Anonym (H) skrev 2024-01-24 11:02:07 följande:

    Jag plussade (svagt) på ÄL+11 men fick nidblödning först på ÄL+13.


    Bör kanske lägga till att min nidblödning var brun. Alltså gammalt blod.
  • Preet90
    Anonym (H) skrev 2024-01-24 11:02:07 följande:

    Jag plussade (svagt) på ÄL+11 men fick nidblödning först på ÄL+13.


    Kan man plussa innan nidblödningen? Tänker att ägget fäster när man får nidblödningar och det är väl först då hormonerna börjar bildas i kroppen? :) Hur såg din blödning ut?
  • Anonym (H)
    Preet90 skrev 2024-01-24 11:23:51 följande:
    Kan man plussa innan nidblödningen? Tänker att ägget fäster när man får nidblödningar och det är väl först då hormonerna börjar bildas i kroppen? :) Hur såg din blödning ut?
    Jag la till att den var brun, för det tog nog några dagar för blodet att komma ut 😊

    Det var en svagt brunfärgad flytning med lite strimmor i. Såg den bara  när jag torkade mig och sen var det klart.
  • Preet90
    Anonym (H) skrev 2024-01-24 11:33:14 följande:
    Jag la till att den var brun, för det tog nog några dagar för blodet att komma ut 😊

    Det var en svagt brunfärgad flytning med lite strimmor i. Såg den bara  när jag torkade mig och sen var det klart.
    Då kanske det är kört för mig, är inne på ÄL + 13 och neg test :( 
  • Preet90
    Anonym (H) skrev 2024-01-24 11:33:14 följande:
    Jag la till att den var brun, för det tog nog några dagar för blodet att komma ut 😊

    Det var en svagt brunfärgad flytning med lite strimmor i. Såg den bara  när jag torkade mig och sen var det klart.
    Nu kom det lite brun flytning för mig med, små små bruna prickar :/.. blir förvirrad.. känner mig lätt illamående men kan lika väl vara PMS
Svar på tråden Hur många dagar efter nidblödningen plussade ni?