• Sockerpulver

    säkert web cam sex?

    Finns det någon här som har erfarenhet av att sälja webcam sex? I så fall hur gör ni det på ett säkert och tryggt sätt?

    1) vad kopplar ni upp er på där ni kan va anonyma? Typ skype? Någon annan app?

    2) Hur tar ni betalt anonymt?

    ...eller finns det kanske någon tjänst jag inte känner till som erbjuder båda detta? förutom onlyfans... jag är ingen instagram tjej till att börja med och har hört att om du inte redan har följare och dessutom vill hålla dig anonym så funkar inte onlyfans. Någon här kanske vet annat om det också. 

    Och jo jag förstår att man kan ha åsikter om att sälja sexuella tjänster, men jag hoppas att det här kan respekteras som en tråd där man kan utbyta erfarenhet och råd när  det gäller egen trygghet och säkerhet.

  • Svar på tråden säkert web cam sex?
  • Purple Haze of Sweden

    Dina planerade webcambusiness lägger jag mig inte i över huvud taget. Men här är några tips rent allmänt.

        Skaffa en VPN: Så din internettrafik döljs från övervakare.
        Blockera tredjepartskakor: Som annonsföretag använder för att spåra dig.
        Installera HTTPS Everywhere: Så att dina surfsessioner förblir krypterade.
        Använd en sökmotor med fokus på integritet: Likt DuckDuckGo.
        Använd en webbläsare som inte spårar dig: Likt Epic.
        Var försiktig när du använder sociala nätverk: Dela inte med dig av privat information.
        Använd en e-posttjänst som erbjuder kryptering: Likt ProtonMail.

    För personlig högsta ANONYMITET - använd TOR!!!

Svar på tråden säkert web cam sex?