• Lollo5863

    ÄL+11 och negativt test

    je inlägg en gångHej påHallå,


    Jag är helt ny här. Jag och min man har försökt skaffa barn nu i 10 månader.
    I Maj tog jag ett test på BIM (dag 25), det var positivt. Fick missfall några dagar senare.

    i Juli senare var det också positivt test på BIM (dag 25). Missfall ca en vecka senare. 

    Sedan i juni har jag använt CB-ägglossningstest. Jag brukar ha en cykel på ca 23-26 dagar och haft ÄL dag 12-13.

    Förra månaden hade jag ÄL på dag 17, vilket var väldigt sent med tanke på min cykellängd.

    Enligt CB-ägglossningstest hade jag i denna cykel ägglossning dag 18. Nu är jag på dag 29 och det har aldrigHallå,
    Jag är helt ny här. Jag och min man har försökt skaffa barn nu i 10 månader.
    I Maj tog jag ett test på BIM (dag 25), det var positivt. Fick missfall några dagar senare.

    i Juli senare var det också positivt test på BIM (dag 25). Missfall ca en vecka senare. 

    Sedan i juni har jag använt CB-ägglossningstest. Jag brukar ha en cykel på ca 23-26 dagar och haft ÄL dag 12-13.

    Förra månaden hade jag ÄL på dag 17, vilket var väldigt sent med tanke på min cykellängd.

    Enligt Hallå,
    Jag är helt ny här. Jag och min man har försökt skaffa barn nu i 10 månader.
    I Maj tog jag ett test på BIM (dag 25), det var positivt. Fick missfall några dagar senare.

    i Juli senare var det också positivt test på BIM (dag 25). Missfall ca en vecka senare. 

    Sedan i juni har jag använt CB-ägglossningstest. Jag brukar ha en cykel på ca 23-26 dagar och haft ÄL dag 12-13.

    Förra månaden hade jag ÄL på dag 17, vilket var väldigt sent med tanke på min cykellängd.

    Enligt CB-ägglossningstest hade jag i denna Jag är helt ny här. Jag och min man har försökt skaffa barn nu i 10 månader.
    I Maj tog jag ett test på BIM (dag 25), det var positivt. Fick missfall några dagar senare.

    i Juli senare var det också positivt test på BIM (dag 25). Missfall ca en vecka senare. 

    Sedan i juni har jag använt CB-ägglossningstest. Jag brukar ha en cykel på ca 23-26 dagar och haft ÄL dag 12-14.

    Förra månaden hade jag ÄL på dag 17, vilket var väldigt sent med tanke på min cykellängd. Trots den sena ÄL fick jag tidig mens.

    Enligt CB-ägglossningstest hade jag i denna cykel ÄL dag 18. Nu är jag på dag 29 och det har aldrig gått såhär långt utan mens. Jag tog ett digitalt gravtest i förrgår och imorse och det var negativt båda gångerna. I flera dagar har det känts som om jag ska få mens. Både i bröst, humör och så sent som igår även känningar av mensvärk. Någon mer som varit/är i liknande sits? Jag känner mig lite vilse i detta. cykel ägglossning dag 18. Nu är jag på dag 29 och det har aldrig gått såhär långt utan mens. Jag tog ett gravtest imorse och det var negativt. I flera dagar har det känts som om jag ska få mens. Både i bröst, humör och så sent som igår även känningar av mensvärk. Någon mer som varit/är i liknande sits? Jag känner mig lite vilse i detta. -ägglossningstest hade jag i denna cykel ägglossning dag 18. Nu är jag på dag 29 och det har aldrig gått såhär långt utan mens. Jag tog ett gravtest imorse och det var negativt. I flera dagar har det känts som om jag ska få mens. Både i bröst, humör och så sent som igår även känningar av mensvärk. Någon mer som varit/är i liknande sits? Jag känner mig lite vilse i detta. ått såhär långt utan mens. Jag tog ett gravtest imorse och det var negativt. I flera dagar har det känts som om jag ska få mens. Både i bröst, humör och så sent som igår även känningar av mensvärk. Någon mer som varit/är i liknande sits? Jag känner mig lite vilse i detta. 
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2024-01-17 14:39
    Jag är helt ny här. Jag och min man har försökt skaffa barn nu i 10 månader.
    I Maj tog jag ett test på BIM (dag 25), det var positivt. Fick missfall några dagar senare.

    i Juli senare var det också positivt test på BIM (dag 25). Missfall ca en vecka senare. 

    Sedan i juni har jag använt CB-ägglossningstest. Jag brukar ha en cykel på ca 23-26 dagar och haft ÄL dag 12-14.

    Förra månaden hade jag ÄL på dag 17, vilket var väldigt sent med tanke på min cykellängd. Trots den sena ÄL fick jag tidig mens.

    Enligt CB-ägglossningstest hade jag i denna cykel ÄL dag 18. Nu är jag på dag 29 och det har aldrig gått såhär långt utan mens. Jag tog ett digitalt gravtest i förrgår och imorse och det var negativt båda gångerna. I flera dagar har det känts som om jag ska få mens. Både i bröst, humör och så sent som igår även känningar av mensvärk. Någon mer som varit/är i liknande sits? Jag känner mig lite vilse i detta. 
  • Svar på tråden ÄL+11 och negativt test
  • Lollo5863

    Uppdatering: Efter att ha läst i andra trådar att digitala test ibland inte visar lika tidigt som de andra testen, så gick jag och köpte två andra graviditetstest nu. Negativt på båda. 
    Är det någon som har liknande erfarenhet med senare ÄL än vanligt? Och då även mycket senare Mens än vanligt? (trots att mensen alltid brukar vara punktlig i vanliga fall).

  • Cookee

    Jo men då kommer väl din mens säkert inom närmaste dagarna, eller fattar inte frågan? Min ägglossning (och därav också mens) hoppar också lite fram och tillbaka ibland, inget konstig. innan jag försökte bli gravid kändes det som den alltid regelbunden, men det var säkert inte så itan bara att man inte noterade minst lilla avvikelse då.

Svar på tråden ÄL+11 och negativt test