Döm inte ! men hjälp 😟😻
jag är 43 år gammal och jag har haft mens varje månad hittills och med det var det oregelbundna och rikliga mens. I okt, nov har jag fått kortare och lite annorlunda mens. Jag var inställd på en tidigt klimakteriet i med att jag hade dem symtom och en test bevisat positivt på att jag är i klimakteriet gjort hemma.(köpt på apoteket).den andra testet visade förra veckan otydligt att jag har nått en tidigt klimakteriet.
jag skulle fått mens den 18/12 men utebliv mensen.sen dess har det gått 22 dagar sen jag skulle fått nens . och 49dagar ifrån första dag av sista mensen. jag hade hårda och spända bröst, illamående, kissnödig ofta, molande värk, ont i ryggen innan 18/12 och några dagar efter sen blev allt som normalt nästan, bara lite öma bröst och lite värk på vänster sidan ibland. det galnaste är att jag har gjort minst 12 tester olika sorter och alla är negativa. ringde vårdcentralen, barnmorskan, och gyn .som skickade mig fram och tillbaka till varandra. till slut så fick en tid hos läkaren på vårdcentralen och ska träffas på fredag. kan man vara gravid trots så många negativa tester? saken är också den att jag och min man är inställda att inte ha barn .
har ni varit med om sånt?