• Anonym (Mannen)

    Har någon provat chaturbate?

    Hej! 


    Jag undrar om någon har provat chaturbate och haft en egen kamera igång? Jag va inne där och kollade och blev intresserad av att visa mig själv. Är det säkert att skicka in bilder på sin legitimation till dom? 

  • Svar på tråden Har någon provat chaturbate?
  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (Mannen) skrev 2024-01-04 17:53:43 följande:
    Har någon provat chaturbate?

    Hej! 


    Jag undrar om någon har provat chaturbate och haft en egen kamera igång? Jag va inne där och kollade och blev intresserad av att visa mig själv. Är det säkert att skicka in bilder på sin legitimation till dom? 


    Vad är det? Beskriv så får du kanske mer svar...
  • Anonym (Mannen)

    Där finns typ olika ''rum'' som man kan gå in i. Så är där både killar och tjejer som visar upp sig nakna. Man kan också betala för att sitta privat med personen och onanera ihop cam2cam. Men jag själv skulle vilja sitta och visa mig naken och låta folk se mig.

  • Anonym (M)
    Anonym (Mannen) skrev 2024-01-04 18:10:16 följande:

    Där finns typ olika ''rum'' som man kan gå in i. Så är där både killar och tjejer som visar upp sig nakna. Man kan också betala för att sitta privat med personen och onanera ihop cam2cam. Men jag själv skulle vilja sitta och visa mig naken och låta folk se mig.


    Ja, är det kvinnor du vill sitta och visa dej naken för så lär du ska få betala. Intresset är ytterst litet för män. Dina möjligheter ökar dock en aning om det är äldre runkgubbar du vill ska titta på dej.
  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (Mannen) skrev 2024-01-04 18:10:16 följande:

    Där finns typ olika ''rum'' som man kan gå in i. Så är där både killar och tjejer som visar upp sig nakna. Man kan också betala för att sitta privat med personen och onanera ihop cam2cam. Men jag själv skulle vilja sitta och visa mig naken och låta folk se mig.


    Tack för förklaringen.
    Tyvärr har jag inte nån kunskap om detta. I mina öron låter det som nåt som jag personligen skulle välja bort direkt!
    Men tycker du det låter lockande så lycka till till dig.

    Kanske det finns andra som läser tråden som kan hjälpa dig. Du är uppe i 45 visningar hittills...
Svar på tråden Har någon provat chaturbate?