• SM92

    Min sambo intim bild på sig själv till en mer eller mindre främling.

    Jag har varit tillsammans med min sambo som även är mamma till våra två barn i nästan 12 år.

    Hon sa för ca 5 månader sedan att hon inte har samma känslor för mig längre och att vi borde separera.
    Detta ville jag såklart inte acceptera utan försöka hitta en lösning för att vi ska hitta tillbaka till varandra, 12 år tillsammans med två barn känns som något man inte bara kastar bort sådär.

    Vi pratade och bestämde oss för att arbeta aktivt för att få saker att bli bättre.

    Efter detta samtalet så har jag med jämna mellanrum pratat med henne hur hon känner, om  vi ska fortsätta vara tillsammans eller inte. Om hon älskar mig eller inte.
    Hon sa att hon ville fortsätta att hon älskade mig och jag tackade nej till lägenheter som jag sökt i samband med att jag fortfarande kände osäkerhet från henne trots att hon enligt henne ville fortsätta.

    Jag har haft en del paranoida tankar kring otrohet osv, något som hon lovat mig inte är fallet.

    Idag kollade jag igenom hennes telefon, något jag aldrig gjort förut, men har som sagt haft på känn att något inte stämmer.

    Då hittar jag borttagna bilder där hon fotat ner mot sitt skrev med trosorna på - bilder som hon inte skickat till mig.

    Jag konfronterar henne direkt varpå hon ljuger 5 gånger innan sanningen kommer fram att hon pratat med en annan kille ett tag, ca 1,5 månad.
    Någon anonym chatt där dom inte visat bilder på sitt ansikte samt inte gett ut för mycket information om sig själv.
    Enligt henne så har hon pratat med denna personen endast för hon känner att hon inte kunnat pratat med mig den senaste tiden. (Något inte inte försökt göra)
    Enligt henne har det endast varit ytliga konversationer med en person som va i samma sits som henne - familj, sambo men inte lycklig i sitt förhållande och behövde någon att prata med han med.

    Hon skickade denna bilden på sitt skrev till denna killen, men kan inte ge mig ett ordentligt svar på varför hon gjorde det.
    Enligt henne så har dom inte pratat om något sexuellt utan mer om vad som händer i världen samt sina familjer, som sagt ytligt prat.

    Hon sa till mig att bilden hon skickade inte kommit fram, men för mig är det principen att hennes ambition var att skicka en sådan typ av bild till en mer eller mindre främling. Någon som hon endast vet namnet på.

    Jag har svårt att acceptera "sanningen" där hon påstår att det har gått från ytligt prat till att skicka en sådan typ av bild och vet inte varför hon skickade den.

    Har just nu ett krossat hjärta och försöker så gott jag kan acceptera denna verkligheten, även om det svider i hela kroppen.

    Någon som varit i liknande sits och kan ge mig lite tips på hur jag kan hantera detta?

    Vi har gjort slut och jag letar aktivt lägenhet, barnen vet om detta och verkar tack och lov inte vara helt förkrossade, något dom såklart va till en början.

  • Svar på tråden Min sambo intim bild på sig själv till en mer eller mindre främling.
  • Core

    Lider med dig, på ett sätt är det nästan lika illa som otrohet, när människan beter sig som en 15-åring. 


     

Svar på tråden Min sambo intim bild på sig själv till en mer eller mindre främling.