• Anonym (Kaffedraken)

    Du som fantiserar om nån av samma kön

    fantiserar du mest om yngre eller äldre?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Du som fantiserar om nån av samma kön
  • StudierKemi

    Jag är kvinna/genderfree, och jag fantiserar om jämngamla kvinnor kring 30-strecket som jag själv är. (Det alternativet fanns inte, så kan inte kryssa) :(

  • Anonym (Kvinna)

    Fantiserar om erotik med jämnåriga kvinnor. Inget sånt option finns i TS. 

  • Anonym (Uttnyttjarn)

    Både och, men inte samma ålder.

    Äldre för tacksamheten som gör att dom går med på allting hur sjukt det än är.

    Yngre för att dom oftast i min uppfattning har en önskan om att bli nedtryckta som små horpojkar och går med på allt man vill då dom inte förstår att man gör saker som är i det yttersta på skalan av sex 

  • Anonym (.)

    Samma ålder och med tanken att kunna bli sambos.

  • Anonym (Yngre.)

    Yngre kvinnor. Jag känner mig malplacerad bland jämnåriga kvinnor (30+) så det får vara ca 10 år yngre i så fall för jag identifierar mig mer med dem. 

  • Anonym (bs man)

    Är man och fantiserar om äldre män. Har haft sex med män många gånger och alltid bättre med äldre mer erfarna män. Har nog att göra med att jag är lite undergiven och feminin när det gäller killsex och det känns naturligast memd npgon som är äldre än mig.

  • Anonym (hejsan)
    Anonym (bs man) skrev 2023-12-20 11:51:56 följande:

    Är man och fantiserar om äldre män. Har haft sex med män många gånger och alltid bättre med äldre mer erfarna män. Har nog att göra med att jag är lite undergiven och feminin när det gäller killsex och det känns naturligast memd npgon som är äldre än mig.


    Som mig då :) Har haft sex med många äldre genom åren och en KK relation en längre stund, dom kan sin sak de äldre och inte blyga 
    Vill helst ha en med lite mage ;) 
  • Anonym (Kvinna)

    Anser rutan för jämnårig partner alltjämt saknas. 


    Varför vill så många män, tja inte alla, ha en yngre partner. Vill män mer än kvinnor spegla sig i en ung man? Egen åldersnoja som tar över? 

  • Anonym (Bisexuell men heteroemotionell)
    Anonym (Uttnyttjarn) skrev 2023-12-20 02:00:36 följande:

    Både och, men inte samma ålder.

    Äldre för tacksamheten som gör att dom går med på allting hur sjukt det än är.

    Yngre för att dom oftast i min uppfattning har en önskan om att bli nedtryckta som små horpojkar och går med på allt man vill då dom inte förstår att man gör saker som är i det yttersta på skalan av sex 


    Klart man förstår att det är långt ut på skalan när man blir "utnyttjad". Men det är som att ju längre gränsen flyttas desto mer vill jag visa att jag är duktig och klarar av det.
    Det är så skönt att underkasta sig en gränslös man att jag sällan bryr mig om min egen orgasm och har istället fullt fokus på att han ska ha det skönt.
    Det är skönare med män som tar för sig än med de som frågar vad man vill.
Svar på tråden Du som fantiserar om nån av samma kön