• Love sun

    Första träffen/dejten med kollegan blev stelt

    Samlat mod och bjöd ut en kollega. Han tackade jag och verkade intresserad. Vi träffades, först gick jag fram för att kramas men han vände sig för att göra nåt, sedan var han trevlig och ställde frågor och så. Jag var lite blyg och sa inte så mycket om mig själv.Han pratade mycket om sitt barn, jag tänkte fine och pratade om mitt. Sedan kände jag att allt blev udda och stelt och kunde inte säga mer. Har inte dejtat på evigheter..
    Hur som helst han verkade inte riktigt ha tålamod och avrundat. 


    Gick därifrån med ont i mage och kände mig så dålig på att lära känna folk..
    Tänkte att jag kunde försöka igen med att tacka för senaste, fick inget tack tillbaka utan kort svar som inte betyder nåt.
    känner mig så tung i hjärtat.. 
    Uppenbarligen är han inte intresserat tillräckligt mycket för att ge någon annan chans.
    Är det så att de flesta män är så osympatiska om första dejten inte fungerar?

  • Svar på tråden Första träffen/dejten med kollegan blev stelt
  • sture123

    Han tyckte uppenbarligen inte att ni klickade eller att det var idé att träffas igen. Bry dig inte så mycket om det. Det händer de flesta

  • Love sun
    sture123 skrev 2023-12-09 19:36:32 följande:

    Han tyckte uppenbarligen inte att ni klickade eller att det var idé att träffas igen. Bry dig inte så mycket om det. Det händer de flesta


    Säkert. Det känns bara jättejobbigt och pinsamt. Så jobbigt att bli dissad.
  • Anonym (/)
    Love sun skrev 2023-12-09 19:41:56 följande:
    Säkert. Det känns bara jättejobbigt och pinsamt. Så jobbigt att bli dissad.
    Efter ett 30-tal gånger blir du van, jag lovar. 
  • Love sun

    Kanske det. Eller bara sluta försöka, har svårt att normalisera. Tycker att det ohyfsat att behandla andra på det viset. Förstår om man sveper på Tender, eller att dissa när man träffa någon för först gången. Men att man har pratat tidigare och husar stort intresse och sedan bara vänder ryggen är ohyfsat och osympatisk. 
    Kanske är det normalt? vad vet jag.

  • Anonym (/)
    Love sun skrev 2023-12-09 20:10:14 följande:

    Kanske det. Eller bara sluta försöka, har svårt att normalisera. Tycker att det ohyfsat att behandla andra på det viset. Förstår om man sveper på Tender, eller att dissa när man träffa någon för först gången. Men att man har pratat tidigare och husar stort intresse och sedan bara vänder ryggen är ohyfsat och osympatisk. 
    Kanske är det normalt? vad vet jag.


    Detta är exakt vad som hänt varje gång jag varit på dejt med en tjej så jag antar det är normalt.
  • sture123
    Love sun skrev 2023-12-09 19:41:56 följande:
    Säkert. Det känns bara jättejobbigt och pinsamt. Så jobbigt att bli dissad.
    Efter några gånger blir du van.
    Efter för många gånger riskerar man att bli bitter. Se alla incel. 
  • Love sun
    sture123 skrev 2023-12-09 21:02:08 följande:
    Efter några gånger blir du van.
    Efter för många gånger riskerar man att bli bitter. Se alla incel. 
    Ja, det tror jag också. Hehehe 
    Äsch tänkte om igen, hade inte alls kul med honom. Han pratade bara om sitt barn, hans behov, var inte särskilt schysst mot mig. Det var dumt av mig att jag tackade honom för en trevig träff. Trodde att vi kunde pröva igen men det tyckte inte han. Så jävla snobbig!
  • Anonym (tönt)

    Ja skit i den stela tönten! Finns gott om sköna snubbar därute!

  • Love sun
    Anonym (tönt) skrev 2023-12-10 14:20:42 följande:
    // Skål
    Skål
  • sture123
    Love sun skrev 2023-12-10 14:04:58 följande:
    Ja, det tror jag också. Hehehe 
    Äsch tänkte om igen, hade inte alls kul med honom. Han pratade bara om sitt barn, hans behov, var inte särskilt schysst mot mig. Det var dumt av mig att jag tackade honom för en trevig träff. Trodde att vi kunde pröva igen men det tyckte inte han. Så jävla snobbig!
    Han var trevlig och ställde frågor. Du sa inte så mycket. Han pratade om sitt barn och du pratade om ditt. Det var nog inte bara hos honom felet låg att det var trist och stelt. Du hade nog lika mycket del i detta själv. Kanske ingens fel heller. Ni hade ingen kemi. Att han inte vill ses igen är inte snobbigt, det är fullt förståeligt. 
Svar på tråden Första träffen/dejten med kollegan blev stelt