Extrem svullnad på penisen
Jag skulle träffa en brud och gå på en date, då vi hade snackat mycket på chattar och flörtat, så fick jag en känsla att hon gillar killar med stora snoppar. Då jag skulle säga att jag har en medelstorlekspenis, så vart jag väldigt nervös. Så jag fick en idée att slå på min penis så att den blir svullen. En timme innan jag gick på daten så placerade jag penisen på ett bord, fick den hård och slog på den i cirka 15 minuter, då det började göra väldigt ont och blev tvungen att sluta. När den vart slak igen såg jag betydlig skillnad och den såg större ut. Detta gjorde mig glad och fick mig att tänka bort smärta.
När det var dags och ligga så funkande den mer eller mindre som jag tänkte, den var större på bredden och var fyllig, men det gjorde fruktansvärt ont. Detta var i fredags, och det är onsdag idag, men det har bara blivit värre med smärtan. Nu är del illröd och det gör så ont att jag börjar nästan gråta när jag får stånd, och jag har svårt att kissa.
Går det här över av sig själv eller lär jag gå till en doktor. Vill helst undvika doktorn då jag aldrig gillat doktorer.