• Anonym3rrjrjsfs

    Vad kan ni blanda för dricka?

    Vad kan ni blanda för alkohol utan att spy? 


    Har det senaste månaderna bara druckigt vin och cider för att inte spy! Vilket är bra men känner att jag blir berusad men mest trött av det. Så därför undrar jag om man kan typ ta två vodka shot och en typ 2-3  glas vin utan att må illa ? 


    Hur gör ni?

    Förstör ju att alla kan ta olika mycket men endå!

  • Svar på tråden Vad kan ni blanda för dricka?
  • Anonym (e)

    Skulle du bli mindre trött av annan alkohol tänker du? När du blir trött av alkoholen?

  • Auditanne
    RaYzLeR skrev 2023-11-28 04:57:09 följande:
    Jag går på Antabus så jag kan inte dricka alls. Det blir en nykter jul och nyår. Glad
    Bra det. Finns ju alkoholfri glögg annars om du gillar sånt. Och även viner. Blir en vit jul för mig med, bortsett från vissa likörer som jag ska smaksätta mat och godsaker med.

    Annars mår du?
  • RaYzLeR
    Auditanne skrev 2023-11-28 05:26:09 följande:
    Bra det. Finns ju alkoholfri glögg annars om du gillar sånt. Och även viner. Blir en vit jul för mig med, bortsett från vissa likörer som jag ska smaksätta mat och godsaker med.

    Annars mår du?
    Ja det blir alkoholfri glögg på julafton, med mandlar och russin. Hela familjen kör nyktert för min skull. Glad

    Det är bättre med mig. Abstinensen börjar lägga sig lite nu.

    Hoppas att det är bra med dig med. Hjärta
  • Auditanne
    RaYzLeR skrev 2023-11-28 05:30:56 följande:
    Ja det blir alkoholfri glögg på julafton, med mandlar och russin. Hela familjen kör nyktert för min skull. Glad

    Det är bättre med mig. Abstinensen börjar lägga sig lite nu.

    Hoppas att det är bra med dig med. Hjärta
    Jodå, känns helt ok här i min varma soffa.

    Synd att du inte bodde i götet. Du kunde fått smaka på min isigt goda juldrink med vaniljglass och blå Curacao, en apelsinlikör. Kör på den alkoholfria essensen av denna likör då förstås. Smakar ju nästan likadant som den riktiga likören. 

    Snällt också av din familj att avstå spriten för att du ska slippa känna dig utanför.

    Nu ska jag titta om du skrivit nåt mer på Flashback på sistone. 
Svar på tråden Vad kan ni blanda för dricka?