• GodRödVin

    Julklappstips?

    Hej!
    Jag är ensamstående med tre barn och en stundande jul... Då det är otroligt dyrt och svårt att få ihop det ekonomiskt just nu, precis som många andra i dessa tider, så skulle jag uppskatta lite tips på lite fyndiga och billigare alternativ till julklappar. Jag har även idétorka på vad jag ska ge dem och när jag väl kommer på ngt så är det utanför min ekonomiska gräns..
    Jag har en på 10, en på 15 och en på 18..
    Glad för alla tips och förslag!
    Tack på förhand!

  • Svar på tråden Julklappstips?
  • Poppy 2012

    Hej, jag brukar köpa saker på Normal och Flying tiger. De brukar ha lite lägre priser. Köp kläder som du vet att barnen behöver och ändå skulle ha köpt
     Jag vet en mamma med ansträngd ekonomi, julklappar fick max kosta 500 kr till varje barn och hon hade två. Hon frågade vad de ville ha för 500 kr och så fick de det, men inget mer.

  • Fliselisan

    Hej,

    Själv gillar jag  inte Temu och Shein men populärt bland tonåringarna hemma. Kläder är inte jättebra att köpa, tänker både på kvalite och kemikalier, men andra småsaker finns det massvis av. Ta en titt där om du inte redan gjort kanske.

    På Dollarstore har de nu till jul olika presentförpackningar, badskum, mobilskal mm.

Svar på tråden Julklappstips?