• Leonkma

    Facebook dating

    Hej jag är skiljd sen några år tillbaka och barnen har blivit stora så jag tänkte att är det dags att träffa någon. 
    jag försökte logga in på Facebook dating men det står att det ?ej är tillgängligt?.
    man måste vara över 18 år och haft facebook-kontot i mer än en månad, vilket jag är och har haft.
    Någon som vet?? Funkar Facebook dating? 


    Tacksam för svar
    mvh Anders

  • Svar på tråden Facebook dating
  • Anonym (Hmm)

    Var försöker du logga in? Jag använder FB dating och går via den vanliga appen.

  • Leonkma

    Jag har förstått att ?dejting? brukar finnas under ?alla genvägar? i facebook-appen. Men det finns ingen genväg där som heter dejting. 
    Istället har jag sökt facebook-dejting på Safari och kommit till nåt som heter ?addlove?.
    När jag trycker på den länken öppnas dejting i facebook-appen men det står att den inte är tillgänglig. 
    Jag förstår inte varför det står så🙁.
    Någon som har nån ide vad jag kan göra för att det ska funka?

  • Dimisi

    Du trycker bara på symbolen av ett hjärta längst upp i mobilappen. Det går inte att nå fb dejting via datorn.

  • Leonkma

    Jag har tyvärr ingen sån symbol i min app. Kan det vara nån inställning som behöver göras🤔?

  • Anonym (Hmm)
    Leonkma skrev 2023-11-08 08:45:09 följande:

    Jag har tyvärr ingen sån symbol i min app. Kan det vara nån inställning som behöver göras🤔?


    Ja du måste liksom hitta delen först. Gå in på Fb-appen, klicka på ditt huvud uppe till höger. Scrolla neråt, du kanske måste klicka på Visa mer. Det ska synas ett hjärta och så står det Dejting. Klicka där. Då sätter du upp en separat dejtingprofil, den är alltså inte kopplad till din vanliga profil.
  • Leonkma

    Tack för att ni svarar😊
    Jag har ?mitt huvud? på höger sida i min app. Om jag klickar på den kommer jag bara in på min Facebook-profil tyvärr.
    Om jag istället klickar på dom tre strecken(meny) kommer bl.a. genvägar upp och jag har för mej att en av dom var dejting, för längesedan. Men nu finns det inte där.
    Nån som har nån idé?

Svar på tråden Facebook dating