• EmanuelPex

    Bästa familjerättsjuristen i Stockholm

    Jag är i en vårdnadstvist där ena föräldern vill ha stadigvarande boende hos sig, ?även ensam vårdnad i vissa fall? när man tar del av dokument från familjerätten.
    Juridiskt har dottern som är 4 år tveklös det bättre med växelvis boende, vår dotter mår väldigt bra, samtidigt som den ena föräldern vill förstöra relationen för egna intressen. 

    Jag är oerhört frustrerad och rädd som förälder och efter att ha sökt igenom hela Stockholm på individnivå , jag har hittat två som jag känner är bra av flera hundra!


    Har ni några tips? Jag behöver den bästa, jag tar inga risker!


    Bästa familjerättjuristen
  • Svar på tråden Bästa familjerättsjuristen i Stockholm
  • EmanuelPex

    Jag är i en vårdnadstvist där ena föräldern vill ha stadigvarande boende hos sig, ?även ensam vårdnad i vissa fall när man tar del av dokument från familjerätten?. 

    Juridiskt har dottern som är 4 år tveklös det bättre med växelvis boende, vår dotter mår väldigt bra, samtidigt som den ena föräldern vill förstöra relationen för egna intressen. 

    Jag är oerhört frustrerad och rädd som förälder, efter att ha sökt igenom hela Stockholm på individnivå har jag hittat två som jag känner är bra av flera hundra jag gått igenom!



    Har ni några tips? Jag behöver den bästa, jag tar inga risker!

Svar på tråden Bästa familjerättsjuristen i Stockholm