• Svar på tråden Cityakuten
  • PrinsCaspian

    Ja det gör jag, jag och mitt ex kollade mycket på den när vi träffades för si sådär 17 år sen

  • SweeneyTodd
    Nandez skrev 2023-11-01 23:58:20 följande:

    Gillar Cityakuten, sett ganska många säsonger 


    PrinsCaspian skrev 2023-11-02 00:11:04 följande:

    Ja det gör jag, jag och mitt ex kollade mycket på den när vi träffades för si sådär 17 år sen



    Hej, kul att det finns fler på FL som gillar Cityakuten. Har ni några favoritavsnitt? Det var ett tag sedan jag sist kollade, men jag minns jag gillade afrika-avsnitten särskilt mycket. 
  • Nandez
    SweeneyTodd skrev 2023-11-03 21:11:18 följande:
    PrinsCaspian skrev 2023-11-02 00:11:04 följande:

    Ja det gör jag, jag och mitt ex kollade mycket på den när vi träffades för si sådär 17 år sen



    Hej, kul att det finns fler på FL som gillar Cityakuten. Har ni några favoritavsnitt? Det var ett tag sedan jag sist kollade, men jag minns jag gillade afrika-avsnitten särskilt mycket. 
    Minns inte, det var ett tag sen jag såg Cityakuten
  • USA111

    ER heter serien för den som ej vet i orginal liksom Heder och samvete den heter JAG. Och joakim von anka lite off topic heter Uncle scrooge och Gery gyreloose är uppfinnar jocke och han hade en rolig tidning när man var liten.

  • Anonym (A)
    USA111 skrev 2023-12-01 23:28:27 följande:

    ER heter serien för den som ej vet i orginal liksom Heder och samvete den heter JAG. Och joakim von anka lite off topic heter Uncle scrooge och Gery gyreloose är uppfinnar jocke och han hade en rolig tidning när man var liten.


    Att det heter ER vet nog dom flesta
Svar på tråden Cityakuten