• Rockbrud

    Sportbh för storbystade

    Kom just hem från gymmet å är så led. Har stor byst 80f/g. Å inget håller ju tjejerna på plats, om jag inte gör nått blir snart knockad av dem. Ni andra med samma problem kan ni rekommendera ngt märke/model?

  • Svar på tråden Sportbh för storbystade
  • BuoBä

    Shock Absorber D+. Finns bland annat på timarco.se.

    De ger inte precis någon smickrande siluett, men de gör jobbet och man slipper knocka sig själv. 

    Jag har också haft den som heter Shock Absorber Active Multisports, men den har en extra knäppning högt uppe på ryggen som man måste vara akrobat för att få igen, och den är ännu värre att få upp när man är svettig. 

  • Guldnovan
    BuoBä skrev 2023-10-01 20:26:34 följande:

    Shock Absorber D+. Finns bland annat på timarco.se.

    De ger inte precis någon smickrande siluett, men de gör jobbet och man slipper knocka sig själv. 

    Jag har också haft den som heter Shock Absorber Active Multisports, men den har en extra knäppning högt uppe på ryggen som man måste vara akrobat för att få igen, och den är ännu värre att få upp när man är svettig. 


    Har Casall och din beskrivning passar även det märket. Två spännen och jag har lärt mig dra på den låst annars behöver jag hjälp. Av är lika svårt. Men den verkar hålla att jag drar och sliter i den. 699 kr på XXL.
  • Rockbrud
    BuoBä skrev 2023-10-01 20:26:34 följande:

    Shock Absorber D+. Finns bland annat på timarco.se.

    De ger inte precis någon smickrande siluett, men de gör jobbet och man slipper knocka sig själv. 

    Jag har också haft den som heter Shock Absorber Active Multisports, men den har en extra knäppning högt uppe på ryggen som man måste vara akrobat för att få igen, och den är ännu värre att få upp när man är svettig. 


    Har en shock absorber, borde kolla modellen men den e jag inte helt övertygad på. Dessutom tycker jag den skavt:/ så inte mitt märken 
    Guldnovan skrev 2023-10-01 21:08:14 följande:
    Har Casall och din beskrivning passar även det märket. Två spännen och jag har lärt mig dra på den låst annars behöver jag hjälp. Av är lika svårt. Men den verkar hålla att jag drar och sliter i den. 699 kr på XXL.
    En sån har jag inte haft borde kolla in. Tack
  • BuoBä

    Panache wired sports bra har jag inte provat själv, men jag har hört mycket positivt om den. Ett stort minus, för mig i alla fall, är dock att den måste handtvättas. 

Svar på tråden Sportbh för storbystade