• GodRödVin

    Vilken leksak föredrar ni?

    Är nyfiken på vad som funkar bäst för er och vad ni skulle hellre välja i första hand.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilken leksak föredrar ni?
  • Freddie K

    Jag antar att frågan riktar sig till kvinnor, men jag röstade på väldigt naturtrogna dildos. Jag har själv en dildo som jag brukar använda. Jag tycker den är rätt skön. 


    Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Anonym (Jossan)

    Har en mängd olika dildos som både jag och killen använder. Både enskilt och tillsammans. De flesta är vanliga med sugpropp och som passar i en strap-on sele.

  • Anonym (Realistisk)

    Föredrar realistisk då det ger den bästa känslan av äkthet. Svårt att hitta bra sådana dock. De flesta som säljs känns lite tråkiga bara. Känns som något saknas... Hittade en sida som börjar sälja något i min smak, blir väldigt nyfiken på att prova och se om det är någon skillnad. 😃

    https://real-feel.company.site/

  • Anonym (Realistisk)

    Nä, nu rann mitt tålamod ut 😂
    Blev aldeles för nyfiken och beställde en "True Feel - Realistic Cock". Får se när den kommer och då kommer jag att utvärdera den 😅

  • Anonym (Realistisk)

    Har äntligen fått hem den! 😍
    Rev upp paketet så fort jag kom innanför dörren, packade upp den och så fort jag tog ut den ur påsen och kände och klämde på den så smälte jag. 😂 Vilken kännsla av "äkthet"! Helt galet! 🙈 Spontant sagt så kan mina vanliga "realistiska dildos" gömma sig! Och då har jag bara lållt den i handen. 😄
    Hoppade snabbt in i duschen efter en lång dag på jobbet sedan snabbt upp i sängen. Glid behövdes inte! 😅
    Det var bara att sätta igång. Shit! Vilken jävla känsla! 😍 sjukt nice! Kom 2 gånger på 1 timme.
    Blir sugen på en omgång till 😄
    Närmare än "äkta känsla" har jag aldrig haft med en dildo.🤩

  • Anonym (Lars)

    Skaffade en Tenga Flip som kostade hejdlösa 2000, men var otroligt skön, jag fick snabba och starka orgasmer intill min kvinna som lekte med sin satisfyer.

    Tråkigt nog höll den bara ett halvår. Den rostade, plastdetaljer gick sönder så att den slutade vibrera. Nu har jag beställt en annan, en Lelo som jag hoppas ska suga lika skönt.

    Kan tillägga att min fru för ett par år sen tyckte att det var sjaskigt med en sån runkmaskin, men nu uppskattar hon att vi har skönt tillsammans med våra leksaker.

  • Anonym (?)
    Anonym (Lars) skrev 2023-10-10 21:26:25 följande:

    Skaffade en Tenga Flip som kostade hejdlösa 2000, men var otroligt skön, jag fick snabba och starka orgasmer intill min kvinna som lekte med sin satisfyer.

    Tråkigt nog höll den bara ett halvår. Den rostade, plastdetaljer gick sönder så att den slutade vibrera. Nu har jag beställt en annan, en Lelo som jag hoppas ska suga lika skönt.

    Kan tillägga att min fru för ett par år sen tyckte att det var sjaskigt med en sån runkmaskin, men nu uppskattar hon att vi har skönt tillsammans med våra leksaker.


    Ööööh, inte funderat på att ha sex med din kvinna och spara 2 papp på grejor??
    Runka är också gratis.....
  • Anonym (Lars)
    Anonym (?) skrev 2023-10-10 21:43:28 följande:
    Ööööh, inte funderat på att ha sex med din kvinna och spara 2 papp på grejor??
    Runka är också gratis.....
    Det finns en sorts människor här som gillar att trycka ner andra. Du svarar inte på tråden utan raljerar över mig, som du inte vet något om. Kan ju berätta att min kvinna har svårt att ha penetrerande sex, efter sjukdom. 
  • Anonym (?)
    Anonym (Lars) skrev 2023-10-10 21:53:56 följande:
    Det finns en sorts människor här som gillar att trycka ner andra. Du svarar inte på tråden utan raljerar över mig, som du inte vet något om. Kan ju berätta att min kvinna har svårt att ha penetrerande sex, efter sjukdom. 
    Då lär du ju dela den informationen innan du börjar pissa på de svar du får, eller hur?
Svar på tråden Vilken leksak föredrar ni?