• Lotta69

    Sex mot sin vilja i sömnen.

    Jag är en kvinna på 54år. 
    Har separat från min föredetta man jag varit gift med 2ggr tidigare och har mina 2 vuxna barn med. 
    Han bor hos mig, och skulle köpa in sig i mitt hus, men det blev inte så. 
    Vi har inte varit tillsammans på 3-4mån. Jag har bett han flytta och nu har det gått 4mån och inget händer och jag mår så dåligt psykiskt och fysiskt av flertal operationer i rygg samt artros i händer det diskbråck i nacken. Är sjukskriven sedan flera år tillbaka.
    Det som hänt nu, har hänt mig flera ggr förut med en annan kille som va alkoholist och är fortfarande. Men jag har inte någon kontakt med honom, men han har gjort mig illa på många olika sätt. Våldtäkt när jag sov och misshandel och försökt döda mig.
    Nog om det. 
    Det som hände i lördags natt va att jag vaknade av att det gjorde ont, jag hade tagit 2st insomnings tabletter pga jag mår inget bra psykiskt. 
    Men då hade min exman som jag sagt till i 4mån att flytta pga vi kan leva ihop.. 
    Det tycker vi båda. Men iallafall så vaknade jag av att han hade sex med mig. Han hade smörjt in sig med vaselin för att kunna komma in i mig, när jag vaknade så sa han till mig att vara tyst och det va över rätt snabbt, då sa han bara att nu kan du sova igen, tog upp det igår och frågade vad han sysslade med och som vanligt vart det bråk. Han ligger bara i sängen när han ledig och öl, hjälper aldrig till, men sen när jag sa att sa att jag vet att det är så och jag har vaselin kvar. Då sa han det är du värd... Han kallar mig saker hela tiden och jag orkar inte längre. Men detta gjorde mitt ex flera ggr när jag sov och jag vet inte vad jag ska göra. 
    Det är så mycket som händer nu i mitt liv. 


    Sex när man inte vill
  • Svar på tråden Sex mot sin vilja i sömnen.
  • Lotta69

    Jag menar att vi klarar inte av att bo tillsammans. Det över!
    Det har gått så långt att jag har börjat hata han. 
    Men det kom upp så mycket känslor när han hade sex med mig mot min vilja i sömnen. 
    Är det fel på mig?? Eftersom den förra killen va oxå alkoholist och gav sig på mig både fysiskt och psykiskt samma denna min exman och pappa till mina vuxna barn.
    Känslor att bli behandlad så här av 2st män. Denna slår mig aldrig och trodde aldrig att han skulle göra något sådant här. 
    Eftersom jag berättat va den förra mannen gjorde mot mig. 
    Så gör han likadan när han dricker. Men han dricker varje dag starköl. 
    Direkt när han kommer från jobbet så dricker han inom 1min när han kommer hit. 
    Vet inte vad jag ska göra. Jag vart galen igår och försökte sparka han ur sängen, när han sa att det är du värd. 


    Sex när man inte vill
Svar på tråden Sex mot sin vilja i sömnen.