• Gman69

    Svårt när främmande kvinnor visar intresse

    Alltså när en främmande kvinna helt plötsligt visar tydligt intresse så har jag väldigt svårt att bli upphetsad, romantisk whatever och visa intresse tillbaks. Jag känner ingen ångest eller så men jag blir passiv/trög, dåligt självförtroende och det blir svårt att agera under press. Deras intresse känns även avtändande och sårar min ego. Då blir de ledsna och går iväg. Även när jag övar på att inte känna obehag när kvinnor visar intresse först så är det svårt. 

  • Svar på tråden Svårt när främmande kvinnor visar intresse
  • Anonym (Va?)
    Gman69 skrev 2023-09-17 07:05:59 följande:
    Svårt när främmande kvinnor visar intresse

    Alltså när en främmande kvinna helt plötsligt visar tydligt intresse så har jag väldigt svårt att bli upphetsad, romantisk whatever och visa intresse tillbaks. Jag känner ingen ångest eller så men jag blir passiv/trög, dåligt självförtroende och det blir svårt att agera under press. Deras intresse känns även avtändande och sårar min ego. Då blir de ledsna och går iväg. Även när jag övar på att inte känna obehag när kvinnor visar intresse först så är det svårt. 


    För att slippa dessa obehagligheter så föreslår jag, då jag själv har haft samma problematik och framgångsrikt hanterat dem.
    Nästa gång en kvinna närmar sig, ta fram krucifixet och betvinga henne med det. Stänk samtidigt vigvatten på henne och deklamera högt typ - Vik hädan, satans bländverk!
    Jag lovar att du slipper bli besvärad i fortsättningen.
  • Anonym (ss)

    Så om du lärt känna kvinnan lite innan så funkar det bättre? 

    Lär då känna kvinnan först är väl mitt tips. Se om det sedan kan vara av intresse eller inte. 

  • Bis mis
    Gman69 skrev 2023-09-17 07:05:59 följande:
    Svårt när främmande kvinnor visar intresse

    Alltså när en främmande kvinna helt plötsligt visar tydligt intresse så har jag väldigt svårt att bli upphetsad, romantisk whatever och visa intresse tillbaks. Jag känner ingen ångest eller så men jag blir passiv/trög, dåligt självförtroende och det blir svårt att agera under press. Deras intresse känns även avtändande och sårar min ego. Då blir de ledsna och går iväg. Även när jag övar på att inte känna obehag när kvinnor visar intresse först så är det svårt. 


    Vet du varför deras intresse känns avtändande, är det kvinnor du inte är intresserad av?
  • Anonym (Vänd dig när dom närmare sig.)

    Hur menar du främmande  kvinnor?
    Alltså kvinnor du inte vilka det är som kommer fram till dig, menar du alltså på barer och andra uteställen?
    Kommer dom fram och vill prata då eller vad? 
    Blir du avtänd när dom försöker prata med dig?
    För du menar väl inte kvinnor i affären eller på bussen osv?
    Menar du att det är ofta främmande kvinnor kommer fram till dig till barer osv så ja du får vända dig bort när dom närmare sig och visa dig helt ointresserad innan dom ens kommer fram så slipper du obehaget.

  • Gman69

    Ja precis, jag vill lära känna de lite bättre först men det känns svårt när de redan är på romantisk humör..

  • Anonym (Vänd dig när dom närmare sig.)
    Gman69 skrev 2023-09-17 09:46:28 följande:

    Ja precis, jag vill lära känna de lite bättre först men det känns svårt när de redan är på romantisk humör..


    Men hur menar du?
    Dom kommer väl fram och pratar innan något händer, när händer detta?
  • Anonym (Jaja)

    Om de visar intresse först så är det säkert något fel på dem. De vill utnyttja dig.

Svar på tråden Svårt när främmande kvinnor visar intresse