• Hejsan91hejsan

    Huvudvärk och illamående bim-3

    Bim -3 och känner lätt illamående och har haft huvudvärk i 2 dagar nu. Kanske är det mer troligt att det är symptom på pms, vad vet jag. Men är det någon som haft liknande symptom innan plus? Har även haft lite ont i ländryggen på morgon/kväll senaste dagarna. Första försöket med syskon nr 1, så känns ju lite för bra för att vara sant om man fick ett plus nu. 

    med första barnet kände jag inget förutom stickningar i samband med att ägget fäste och jag fick en nidblödning. 

  • Svar på tråden Huvudvärk och illamående bim-3
  • svansmamman

    Jag hade inga symptom så tidigt, men det är inte omöjligt beroende på hur långt du är efter äl. Däremot är det ju bara att ta ett test, skulle dina symptom bero på en graviditet kommer ett gravtest också visa positivt. Jag håller tummarna! 🥰

  • Hejsan91hejsan

    Ja mådde illa imorse med och har fortfarande kvar huvudvärken. brukar aldrig ha huvudvärk mer än 1 dag annars. ska köpa test och testa imorgon bitti tror jag. Borde få mens om 2 dagar om jag nu inte är gravid. Hade även väldigt ont i ländryggen igår kväll när jag gick långt. ska bli spännande att se om man är gravid eller om kroppen bara spelar mig ett spratt för att jävlas 😅

  • svansmamman
    Hejsan91hejsan skrev 2023-09-05 12:00:52 följande:

    Ja mådde illa imorse med och har fortfarande kvar huvudvärken. brukar aldrig ha huvudvärk mer än 1 dag annars. ska köpa test och testa imorgon bitti tror jag. Borde få mens om 2 dagar om jag nu inte är gravid. Hade även väldigt ont i ländryggen igår kväll när jag gick långt. ska bli spännande att se om man är gravid eller om kroppen bara spelar mig ett spratt för att jävlas 😅


    Jag förstår känslan! När man väl börjat känna något så är det svårt att sluta, utan det blir mer och mer påtagligt. Jag har haft så ett par gånger innan BIM och tänkt ?jo men jag MÅSTE vara gravid?, egentligen helt omöjligt att ens kunna tro det då jag haft skyddat sex. Men lik förbannat har jag fått för mig det. Jag har såklart inte varit gravid då, men tankens kraft är stark 🤪 Med det sagt är det ju inte omöjligt att uppleva symptom innan BIM, så kanske är det en liten knodd som orsakar det för dig. 🥰
  • Lotta91
    svansmamman skrev 2023-09-05 21:17:37 följande:
    Jag förstår känslan! När man väl börjat känna något så är det svårt att sluta, utan det blir mer och mer påtagligt. Jag har haft så ett par gånger innan BIM och tänkt ?jo men jag MÅSTE vara gravid?, egentligen helt omöjligt att ens kunna tro det då jag haft skyddat sex. Men lik förbannat har jag fått för mig det. Jag har såklart inte varit gravid då, men tankens kraft är stark 🤪 Med det sagt är det ju inte omöjligt att uppleva symptom innan BIM, så kanske är det en liten knodd som orsakar det för dig. 🥰

    Hur gick det? 


    jag har samma symptom. Är på BIM -5.

Svar på tråden Huvudvärk och illamående bim-3