• Nandez

    Idol 2023

    I morgon börjar Idol, här samlas vi och pratar om stort och smått i programmet

    Väl möttGlad

  • Svar på tråden Idol 2023
  • Dr Nail

    Varför är de så trevliga nuförtiden. Det var roligare i början av konceptet när de slaktade folk. Kanske därför ingen tittar på skiten längre?

  • molly50
    Dr Nail skrev 2023-08-27 22:06:07 följande:

    Varför är de så trevliga nuförtiden. Det var roligare i början av konceptet när de slaktade folk. Kanske därför ingen tittar på skiten längre?


    Eller så kanske de som söker har blivit bättre.

    Jag tyckte inte det var något nöje att titta på de som inte kunde ta en ren ton och saknade självinsikt totalt.
    Det var bara pinsamt och skämskudde på.
    Och ibland så tyckte jag att juryn var lite väl hård. (Även om vissa kanske behövde höra.)
    Så kanske har de blivit tillsagda av produktionen att vara snällare.
    Bara en gissning. 
  • BeautifulLiz
    Dr Nail skrev 2023-08-27 22:06:07 följande:

    Varför är de så trevliga nuförtiden. Det var roligare i början av konceptet när de slaktade folk. Kanske därför ingen tittar på skiten längre?


    Åjo, någon tittar nog. Annars hade det varit nedlagt. Flört

    Jag tycker iaf att det ska bli roligt att följa årets upplaga. Även utan en elak jury. Tungan ute
    Jag är inte en blå flodhäst på riktigt.
  • Core
    Dr Nail skrev 2023-08-27 22:06:07 följande:

    Varför är de så trevliga nuförtiden. Det var roligare i början av konceptet när de slaktade folk. Kanske därför ingen tittar på skiten längre?


    Det var mycket kritik om mobbing på bästa sändningstid, och att vissa med funktionsnedsättning kunde komma i kläm. 


    Men ja, tyvärr var det bara något att se när det mobbades, hur hemskt det än låter

  • Dr Nail
    Core skrev 2023-08-28 16:25:34 följande:

    Det var mycket kritik om mobbing på bästa sändningstid, och att vissa med funktionsnedsättning kunde komma i kläm. 


    Men ja, tyvärr var det bara något att se när det mobbades, hur hemskt det än låter


    Så var det. Efter auditions kunde man lika gärna sluta följa.
  • Nandez
    molly50 skrev 2023-08-27 22:17:18 följande:
    Eller så kanske de som söker har blivit bättre.

    Jag tyckte inte det var något nöje att titta på de som inte kunde ta en ren ton och saknade självinsikt totalt.
    Det var bara pinsamt och skämskudde på.
    Och ibland så tyckte jag att juryn var lite väl hård. (Även om vissa kanske behövde höra.)
    Så kanske har de blivit tillsagda av produktionen att vara snällare.
    Bara en gissning. 
    Dom kan nog kanske ha blivit tillsagda 
  • Nandez
    BeautifulLiz skrev 2023-08-28 10:30:09 följande:
    Åjo, någon tittar nog. Annars hade det varit nedlagt. Flört

    Jag tycker iaf att det ska bli roligt att följa årets upplaga. Även utan en elak jury. Tungan ute
    Jag håller med
  • Nandez
    Core skrev 2023-08-28 16:25:34 följande:

    Det var mycket kritik om mobbing på bästa sändningstid, och att vissa med funktionsnedsättning kunde komma i kläm. 


    Men ja, tyvärr var det bara något att se när det mobbades, hur hemskt det än låter


    Gillade inte mobbingen 
  • Nandez
    Dr Nail skrev 2023-08-28 16:50:48 följande:
    Så var det. Efter auditions kunde man lika gärna sluta följa.
    Tycker att det är roligt hela vägen
  • molly50
    Nandez skrev 2023-08-28 19:12:13 följande:
    Dom kan nog kanske ha blivit tillsagda 
    Ja,det är möjligt. Med tanke på den kritik och anklagelser om mobbnings.tv som följde.
Svar på tråden Idol 2023