• Anonym (NyfikenMan)

    Ni killar som gillar att ta en kille analt

    Ni män som gillar att ta en annan man analt, hur är det? Är det någon skillnad att ta en tjej eller kille?

  • Svar på tråden Ni killar som gillar att ta en kille analt
  • Anonym (69)

    Min uppfattning är att killar blir mer kåtare och verkligen njuter
    l  

  • Anonym (NyfikenMan)
    Anonym (69) skrev 2023-11-14 12:34:14 följande:

    Min uppfattning är att killar blir mer kåtare och verkligen njuter
    l  


    Det stämmer nog i mitt fall 🤔
  • Anonym (Janne)

    Har hört att det är svårare att hitta någon som vill sätta på då majoriteten vill bli påsatta? Är det så? Blev lite paff, som oerfaren trodde jag att man satte på varandra 50-50. 

    Jag är straight men blivit lite nyfiken i tankarna nu när man blivit 40 år. Skulle vilja prova suga en kuk och kanske prova att sätta på en man då jag gillar analsex, med kvinnor. Vill dock inte bli påsatt själv. 

  • Norrmanen
    Anonym (Janne) skrev 2024-03-06 20:32:38 följande:

    Har hört att det är svårare att hitta någon som vill sätta på då majoriteten vill bli påsatta? Är det så? Blev lite paff, som oerfaren trodde jag att man satte på varandra 50-50. 

    Jag är straight men blivit lite nyfiken i tankarna nu när man blivit 40 år. Skulle vilja prova suga en kuk och kanske prova att sätta på en man då jag gillar analsex, med kvinnor. Vill dock inte bli påsatt själv. 


    Nyfiken e bra. Är jag också. Väldigt nyfiken på att suga kuk och även ta emot kuk.. 
  • Freddie K

    Jag har varken tagit en man eller kvinna i rumpan, men jag skulle vilja. Skulle gärna bli tagen i rumpan med.


    Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Anonym (Lina)

    Stora skillnaden är väl att killen får prostatan stimulerad och det är tydligen väldigt skönt.

  • Anonym (NyfikenMan)

    Prostatan är definitivt en del av njutningen av analsex.

    Tycker även om känslan att känna mig fylld, det är många erogena zoner som stimuleras, det är även en höjdare att känna när kulen glider in.

  • danne3

    u är inte analsex det jag tänder på , och jag är man som har manlig
    partner. Men har satt på och även blivit påsatt.
    Har inte satt på någon kvinna, men det är väl inte hålet i sig
    som tänder mig, utan att få älska med en person som du blir kåt på

  • Anonym (Frank)

    Hej. Någon fin man som vill chatta privat med mej? 

  • BlåFisk

    Det svåra är att träffa en kille som känns som en normal person. 
    Någon normal som verkligen gillar sexet. Söker man efter någon på bodycontact eller liknande så är de allra flesta lite too much.

    För min del så är det bra när båda verkligen gillar det och man inte bara ses för sex.

Svar på tråden Ni killar som gillar att ta en kille analt