• morgongåva

    Konstigt beteende enligt mig

    Ok, vi var på middag hos en kompis. Vi hade trevligt och allt, sen när vi skulle dricka kaffe satte vi oss ner och värden (kvinnan) satte sig i en solstol och började visa trosorna och del av blyggläpparna till oss ( min man och mig som satt framför henne) hon hade en klänning och satte upp benen så att vi kunde se allt, sen halva hennes bröst ramlade av också( hon är en äldre kvinna54 år gammal ) visa har fint hud men hennes hud var inte roligt att se. Jag var i chock och min man likaså. Vi gjorde inget utan tittade i henner mutta ibland och pratade samtidigt. Detta pågick i ca. 2-3 timmar. Nu ångrar jag att vi inte reste upp oss och lämnade henne där. Tyckte det var respektlöst, och kände mig tvingad att se hennes underliv som jag absolut inte hade lust se. Har jag fel att känna att hon "våldtog" mig med hennes "konstiga" beteende? Vad tycker ni om detta?

  • Svar på tråden Konstigt beteende enligt mig
  • Anonym (Äckligt)

    Låter som att hon måste ha druckit en hel del den där kvinnan.... Låter nästan som att hon ville bli tittad på? Fram med skämskudden! Och sedan tror jag att din man kommer att tänka på hennes blygdläppar och oblyga beteende nästa gång han drar i skinnbiten. Många män skulle tycka att det där var bland det sexigaste som fanns, även om hon var ful. Sedan kan man tillägga att ni båda två var fruktansvärt oartiga som satt och stirrade på hennes underliv! Du hade t ex kunnat hinta åt henne att läpparna tittar fram så hon kunde skyla sig, ni kanske hade kunnat sitta någon annanstans utan "insikt" eller bara slutat stirra.

  • Anonym (Äckligt)

    Vet du, jag tror faktiskt inte hon var medveten om att saker syntes. Ser inte hur hon skulle ha "våldtagit" dig med sitt beteende. Respektlöst vore om det var medvetet däremot, men du och din man var däremot helt klart respektlösa.

  • Avenia

    Halva hennes bröst ramlade av?

    Är detta på riktigt? Respektlöst isåfall. Jag hade sagt att hennes privata delar syns. Antingen skojat om det som "hoppsan, jag tror man ser dina delar". Eller sagt försiktigt, beroende på hur hon är. 

  • Anonym (Villinteseunderlivavgamlatanter)

    Jag tror hon var medveten.  Det pågick länge och hennes ben var help öppna.  Hon gjorde också med klänningen så att hennes trosor syntes mer 

    Äckligt anonym : haha respektlöst av oss? Hur tänker du? Och nej tror inte att min man skulle tycka om flabbiga blygdläppar och "oblyga " (snarare desperat) beteende 😁😁😁

  • Anonym (g)
    Anonym (Villinteseunderlivavgamlatanter) skrev 2023-07-17 21:49:37 följande:

    Jag tror hon var medveten.  Det pågick länge och hennes ben var help öppna.  Hon gjorde också med klänningen så att hennes trosor syntes mer 

    Äckligt anonym : haha respektlöst av oss? Hur tänker du? Och nej tror inte att min man skulle tycka om flabbiga blygdläppar och "oblyga " (snarare desperat) beteende 😁😁😁


    Så du tänker dig vara TS?
  • Anonym (Äckligt)
    Anonym (Villinteseunderlivavgamlatanter) skrev 2023-07-17 21:49:37 följande:

    Jag tror hon var medveten.  Det pågick länge och hennes ben var help öppna.  Hon gjorde också med klänningen så att hennes trosor syntes mer 

    Äckligt anonym : haha respektlöst av oss? Hur tänker du? Och nej tror inte att min man skulle tycka om flabbiga blygdläppar och "oblyga " (snarare desperat) beteende 😁😁😁


    Eeeeh hur tänker jag? Sitta och stirra på någons mus går inte att beskriva på annat sätt än respektlöst.

    Tro mig, han tänker på henne redan.
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Anonym)
    Eeeeh hur tänker jag? Sitta och stirra på någons mus går inte att beskriva på annat sätt än respektlöst.
    Tro mig, han tänker på henne redan

    men ge dig, hon verkar vara en ung tjej,  tror hennes man har bättre saker att titta på än en kvinna i klimakteriet som visar sitt underliv. Du däremot verkar sur och defensiv. Kanske din man eller kvinna har vänstrat och du är en bitter person? 
Svar på tråden Konstigt beteende enligt mig