Anonym (Troskille) skrev 2023-06-27 23:47:57 följande:
Kille i trosor
Hej jag vill nu få veta era tankar gällande killar som klär sig i trosor, bh eller andra vanliga tjejkläder generellt.
Jag själv känner mig sexigare i ett par snygga bh o trosor men är för feg för att gå med det utanför huset utan det är något som stannar därhemma.
Är det andra killar här som bär på tanken av att ha på sig tjejkläder eller finns de ni som gör det redan?
En annan fråga är till er tjejer. Hur står ni er inför killar iförda tjejkläder?
Mycket vanligt. Många män tycker om detta och njuter av det.
Tror jag hört siffran att det är upp till 10 procent av männen som gör som du.
Det är inte alls ovanligt heller att det innebär många dubbla känslor med skuld och skam.
Mycket vanligt att det fördöms av många och många brottas med tankar om det har nån koppling till homosexualitet eller heterosexuellt eller bisexualitet och allt där emellan.
Transvestism är ett laddat område utan tvekan.
Många tvivlar kring sin sexualitet i detta experimenterande av utlevande av fantasier och drömmar om att ikläda sig/ leva ut en annan (sin rätta?) roll i det sociala livet.
Jag personligen (heterosexuell man med öppet sinne) har haft perioder där jag njutit mycket av att bära vackra feminina underkläder och högklackade skor samt även plagg i vissa material (nylonstrumpor, plagg i spandex som träningstights, cykelbyxor, fuskskinn etc) som sitter tight mot kroppen.
Det gav mig en tillfredsställelse att bära plaggen. För mig har det varit i perioder när jag fått ut mycket av det. Just nu är jag i en period när det inte görs, jag njuter mer av att se tjejer bära dessa plagg istället.
Lev ut det du gillar är mitt råd. Hoppas du får det bra och kan leva ut ditt intresse.
Försök strunta i vad andra tycker. Jo lättare sagt än gjort men du lever bara en gång och lev här och nu. Ingen borde ju egentligen döma andra men så ser ju samhället inte ut.
De som dömer hårdast uppfattar nog jag är de som är mest osäkra i sig själva.
Lycka till!